Helpota elämääsi ja kirjaudu sivustolle

Hei, 
luet sivustoa nyt vieraana. Avaamalla sivulle omat tunnukset pystyt seuraamaan haluamiasi keskusteluja helpommin. Voit osallistua keskusteluun myös vieraana. Silloin kommenttisi menee moderointijonon kautta. Sisäänkirjautuneena se näkyy heti kaikille. Tunnusten luonnin yhteydessä voit käyttää keksittyä sähköpostiosoitetta jos et halua ilmoituksia sinulle tulleisiin kommentteihin yms.

Vieraana löydät uudet viestit valikosta Uudet viestit -> Juuri nyt. 

nedflanders

Uusi juoksupukeutumis trendi?

Tässä ketjussa on 63 viestiä

Itse olen sen verran tylsä, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa se, että millaisilla vaatteilla ihmiset juoksevat. Omassa pukeutumisessa funktionaalisuus ennen kaikkea. Vaatteet valitaan puhtaasti sään sekä olosuhteiden mukaan ja vaatteiden tulee olla sellaiset, että juoksemisen mielekkyys ei ainakaan niistä jää kiinni.

Kylmimmillä keleillä heitän housujen alle tarvittaessa täys- tai puolipitkät esim. merinovillaiset tai ihonmyötäiset teknisestä materiaalista olevat housut. Yleensä päälimmäisenä veden- ja/tai tuulenpitävät housut ja takki. Mahdollinen vaatteiden kahina ei taas haittaa, kun napit ovat korvissa.

1 person tykkää tästä

Tunnustaudun trikoo/shortsi yhdistelmän käyttäjäksi ja sillä ei ole mitään tekemistä lämmön tai käytännöllisyyden kanssa.

Joskus iät ajat sitten olin lenkillä ja juoksin sellaisen poikaporukan edellä, jotain urheilijanuorukaisia olivat. Sain kuulla että mulla on hyllyvä perse. Sen jälkeen on aina ollut sellainen epämukava olo trikoissa. Varsinkin kun takamukseni hyllyy todennäköisesti nykyään vielä enemmän.

Naisille ei kuitenkaan oikein ole tarjolla löysiä, mutta joustavia juoksuhousuja. Jotain tuulelta suojaavia on mutta niissäkin on niin kapeat lahkeet että ne ahdistaa ja puristaa vaikka vyötäröstä olisivat sopivat, mulla on tosi paksut sääret. 

Että siksi trikoot ja shortsit. Haaveilen että joskus saan tätä painoa pois niin kehtaan sitten juosta pelkissä trikoissa...

21 minuuttia sitten, Muru80 kirjoitti:

Joskus iät ajat sitten olin lenkillä ja juoksin sellaisen poikaporukan edellä, jotain urheilijanuorukaisia olivat. Sain kuulla että mulla on hyllyvä perse. Sen jälkeen on aina ollut sellainen epämukava olo trikoissa. Varsinkin kun takamukseni hyllyy todennäköisesti nykyään vielä enemmän.

Noille nulikoille pitäisi jonkun opettaa hieman käytöstapoja.

2 people tykkää tästä

37 minuuttia sitten, Muru80 kirjoitti:

Joskus on haukuttu homoksi jostain kadun toiselta puolelta kun olen lenkillä ollut. Idiootit on aina idiootteja pukeutui miten hyvänsä.

2 people tykkää tästä

Muaki tää trikoot ja shortsit- homma on vähä ottanu silmää, mutta ilmeisesti siinä on sitten joku ideakin. itsehän en kyllä semmosia trikoita hanki jotka on niin kireet, että kaikki näkyy. 

Kerrospukeutuminen on kätevää. Shotsit ja pitkät toimii kyllä pakkasella hyvin.  lisäksi T-paita ja pitkäpaita yhdistelmä on hyvä setti, kun on tuulista. 

Mulla on parit yhdistelmät, joissa lyhyet trikoot ja shortsit ovat yhdessä. Ovat ihan hiton hyviä lenkivaatteita, vaikka kisoissa en olekaan niitä käyttänyt. Jos ne ottaa jonkun silmään, niin voi voi, tuskin pelkät lyhyet trikoot miellyttäisi sen enempää... Viime viikolla joku nuoriso porukka kait meinasi aluksi huudella jotain, mutta eipä ohituksen jälkeen kuulunut mitään. Jos joku huutelee, niin huutelee, turhaa niistä on itseensä ottaa ja vielä turhempaa niihin on reagoida.... Jos pukeudun trikoisiin, niin en kyllä ymmärrä sitä, ettei niistä näkyisi sitten "kaikki". Joko ne on trikoot, tai sitten ne on jotain muuta..... 

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen menee hetki että viesti näkyy sivustolla.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...