Helpota elämääsi ja kirjaudu sivustolle

Hei, 
luet sivustoa nyt vieraana. Avaamalla sivulle omat tunnukset pystyt seuraamaan haluamiasi keskusteluja helpommin. Voit osallistua keskusteluun myös vieraana. Silloin kommenttisi menee moderointijonon kautta. Sisäänkirjautuneena se näkyy heti kaikille. Tunnusten luonnin yhteydessä voit käyttää keksittyä sähköpostiosoitetta jos et halua ilmoituksia sinulle tulleisiin kommentteihin yms.

Vieraana löydät uudet viestit valikosta Uudet viestit -> Juuri nyt. 

nedflanders

Uusi juoksupukeutumis trendi?

Tässä ketjussa on 63 viestiä

Minua on tullut vastaan lenkkipolulla ja muuallakin juoksijoita, miespuolisia, joiden pukeutumistyyli kummastuttaa. Pitkien juoksutrikoiden päälle on puettu vielä polvipituiset shortsit. Se että juoksee trikoissa syksyllä, talvella on ihan luonnollista, trikoot kun lämmittää jalkoja paremmin kuin tuulihousut. Mutta miksi vetää vielä shortsit trikoiden päälle?

Onko tämä jokin uusi trendi josta en vielä ole kuullut mutta hupaisalta se näyttää mielestäni. Juoksupukeutumisen filosofiaan kuuluu että juostaan kevyissä, vähissä vaatteissa koska muutenkin tulee lämmin, pitää siis välttää ylipukeutumista. Yhtään naista ei ole vielä tullut vastaan näin pukeutuneena..

Kai se on sitä, että myönnetään trikoiden tuntuvan hyviltä mutta ei sitten kehdata juosta niissä. Tänään tuli vastaan yks tuommonen tapaus.

Sent from my iPad using Tapatalk

Juu, näyttäis olevan uusi muoti kun Stokkan kuukausikuvastossakin miespuolisen malli oli vetänyt trikoiden päälle bokserit. Viime kesänä näin ekan kerran tämän uuden trendin, näytti tosiaankin siltä että kaveri oli vetänyt valkoiset kalsarit (bokserit) mustien trikoiden päälle. Idea on kait siinä että nyt voidaan myydä yhden tuotteen asemasta kaksi- mitään järkeähän tuossa ei tietenkään ole, jollei kyseessä sitten ole jokin uus-siveellisyyden muoto jolla verhotaan pullottava etumus- tai sen puute (?) ;) Eiköhän kohta noita tule urakalla vastaan joilla on pitkän paidan päällä hihaton paita ja pitkien trikoiden päällä bokserit.

On tollasia yhdistelmiä tullut vastaan ja nimenomaan miespuolisia. Itse juoksen löysähköissä housuissa, mut kai ne trikoot on hyvät jalassa. Shortseissa ei oo vielä näkyny liikkujia.

Olihan siinä Mel Brooksin leffassakin tyypeillä vihreät trikoot, mut ne olikin niitä Sherwoodin metsien hilpeitä veikkoja.

Tuo muoti on aika tyypillinen rapakon toisella puolen. Varmaankaan perus punaniska ei kehtaa pukeutua pelkkiin sukkahousuihin. Yleensä näkee myös talvisin sitä, että jalassa pelkät shortsit mutta yläkerrassa toppatakkia ja pipoa.

Täällä meillä päin on näkynyt miehiä tai mies jolla on juoksuhame puettuna trikoiden päälle. Julkinen kaapistaulostulo. Ja olen kyllä tarkastanut, oli juoksuhame.

Toisinaan puen lyhyet shortsit trikoiden päälle munia lämmittämään. Luulen silti, että useimmat pukeutuvat näin pullotuksen tai pullotuksen puutteen piilottaakseen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person tykkää tästä

Toisinaan puen lyhyet shortsit trikoiden päälle munia lämmittämään. Luulen silti, että useimmat pukeutuvat näin pullotuksen tai pullotuksen puutteen piilottaakseen.

Luulen, että useimmat pukeutuvat shortsi-trikoo -yhdistelmään juuri tuon lämmön takia. Eli pelkissä trikoissa juostessa etumus ja takamus kylmenevät, mutta shortsit tuovat lisälämpöä herkimmille seuduille. Tuskin asiassa on tämän ihmeellisemmästä kyse. Ihan samalla tavalla jotkut treenailee futista talvikuukausina niin, että shortsien alla on trikoot. Mihinkään pullotuksen puuttumisen peittämiseen en usko.

Luulen, että useimmat pukeutuvat shortsi-trikoo -yhdistelmään juuri tuon lämmön takia. Eli pelkissä trikoissa juostessa etumus ja takamus kylmenevät, mutta shortsit tuovat lisälämpöä herkimmille seuduille. Tuskin asiassa on tämän ihmeellisemmästä kyse. Ihan samalla tavalla jotkut treenailee futista talvikuukausina niin, että shortsien alla on trikoot. Mihinkään pullotuksen puuttumisen peittämiseen en usko.

Toivottavasti näin, mutta kuulemma Jenkeissä näin pukeudutaan lämpimilläkin säillä. Mene ja tiedä. Väliäkö sillä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Myönnän lähinnä kylmillä ilmoilla näin tehneeni (urheilushortsit trikoiden päällä) ja kyse on omassa tapauksessani "lantionseudun" lämpimänä pitämisestä. Juokse ja anna muiden juosta.

Hahhaa :smile:

Myönnän harrastavani tätä, vaikka olenkin nainen! Tein tätä etenkin ennen kylmillä keleillä, silloin kun en vielä omistanut paksuja trikoita. Mulla ainakin paleltuu ekaksi etureidet ja pakarat. Niiden lämmittämiseen korisshortsit tms. trikoiden päällä on omiaan.

Näyttäähän se hassulta, myönnetään!

Täällä meillä päin on näkynyt miehiä tai mies jolla on juoksuhame puettuna trikoiden päälle. Julkinen kaapistaulostulo. Ja olen kyllä tarkastanut, oli juoksuhame.

Tarkistitko myös että löytyy miehiset varustukset hameen alta? :tongue-new:

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen menee hetki että viesti näkyy sivustolla.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...