Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Antiko

Langattomat kuulokkeet juoksuun

Recommended Posts

Itse olen käyttänyt Aftershokz Trekz Titanium luujohdekuulokkeita joihin olen ollut todella tyytyväinen ääni kuluu hyvin ja samalla kuulee kaikki ympäristön äänet pariston kesto on hyvä ja saapuvan myyntipuhelun saa katkaistua alle sekunnissa. Ihan huippulaatuista ääntä tällaisista ei kannata vaatia. Jos kiinnostaa niin gigantista ostetun saa palautta jos ei ole tyytyväinen. Itse sanoisin että hinta / laatu ja käytettävyys on hyvä kokonaisuus näissä. Hikeä tuntuvat kestävän hyvin.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/26551/hfvjk/Aftershokz-Trekz-Titanium-luujohdekuulokkeet-Slate

• Like 1

On 17.7.2018 at 21.22, Juha Tuomola kirjoitti:

Minua harmittaa kun kuvan mallisia kuulokkeita ei tahdo löytyä. Tuollaiset laadukkaina bluetooth kuulokkeina olisi hakusessa. Nappikuulokkeita inhoan. Olisiko on-ear kuulokkeita joiden pehmuste olisi hienkestävää/hikeä hylkivää? 

Eikö nuo Cootree kuulokkeet ole halvat "kiinalaiset". Sellaisia löytyy Foldable bluetooth headphones hakusanalla. Itselläni noita ei ole.

eBay UK

- KKMOON BSH10 Wireless Bluetooth

Amazon UK :

- QCY Bluetooth 4.1 Wireless Sports Headphones

- Wonyered Bluetooth Headphones Wireless Sports Earphone

7 tuntia sitten, Jim kirjoitti:

Eikö nuo Cootree kuulokkeet ole halvat "kiinalaiset". Sellaisia löytyy Foldable bluetooth headphones hakusanalla. Itselläni noita ei ole.

eBay UK

- KKMOON BSH10 Wireless Bluetooth

Amazon UK :

- QCY Bluetooth 4.1 Wireless Sports Headphones

- Wonyered Bluetooth Headphones Wireless Sports Earphone

Kiitos. Mainitut kuulokkeet eivät vaikuta. kovin laadukkailta. Cootree oli vain sankamallin vuoksi, en hae halpoja.

Tuli eilen käytyä gigantista hakemassa nappiversiot sittenkin, kun mietin että matolla juostessa on-earit hiostavat korvia. Toivottavasti nämä toimivat 🙂

Ostin siis JBL Reflect mini BT kuulokkeet. 

On 18.7.2018 at 14.25, Arsi 69 kirjoitti:

Itse olen käyttänyt Aftershokz Trekz Titanium luujohdekuulokkeita joihin olen ollut todella tyytyväinen ääni kuluu hyvin ja samalla kuulee kaikki ympäristön äänet pariston kesto on hyvä ja saapuvan myyntipuhelun saa katkaistua alle sekunnissa. Ihan huippulaatuista ääntä tällaisista ei kannata vaatia. Jos kiinnostaa niin gigantista ostetun saa palautta jos ei ole tyytyväinen. Itse sanoisin että hinta / laatu ja käytettävyys on hyvä kokonaisuus näissä. Hikeä tuntuvat kestävän hyvin.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/26551/hfvjk/Aftershokz-Trekz-Titanium-luujohdekuulokkeet-Slate

Mites muuten kovempi tuuli/viima/muu melu, joka itselläni estää tavallisilla "korvanapeilla" kuuntelemisen tyystin, vaikuttaa Aftershokzeihin? Tykkäisin esim. kuunnella ihan podcasteja juostessa tai pyöräillessä, mutta käytännössä vaikkapa Luontoilta on niin rauhallista jutustelua, että sen ääni peittyy todella helposti kovaan meluun.

Paljon näissä teidän käyttämissä kuulokkeissa on akunkesto käytännössä. Ittellä nyt tommoset vanhemmat jabra sport plussat ja akku ei kestä yhtä pitkistäkään, niin pitäis uusia kuulokkeita miettiä. Kylmällä pitäisi myös akku pelittää, kun hiihettyä tulee.

Aftershokz kuluu mielestäni selvästi paremmin kuin normaali nappikuuloke meluisissa ja viimaisissa olosuhteissa joskus jos taustameteli on todella kovaa esim. moottoritien vieressä mennessä joutuu lisäämään hieman äänenvoimakuutta. Pariston kesto on noin 6 tuntia jatkuvassa käytössä.

Parin lenkin pohjalta olen vakuuttunut Oneplus bullets wireless kuulokkeista.

Pysyy erittäin hyvin päässä, äänenlaatu erittäin hyvä, kaulan ympärille tuleva "panta" pysyy paikallaan juostessa. Oletettavasti erinomainen akkukestokin tulee jatkumaan myös talvella koska akut sijaitsevat tässä kaulapannassa ja pysyvät lämpimässä. Roiskevesikestävyys tuli testattua tämän päiväisellä sadekelin lenkillä.

Muitakin hyviä featureita älypuhelimen kanssa käytettäessä.

70 euron kuulokkeiksi erinomaiset.

IMG_20180721_143040.jpg

Jaybird X3 saa aika paljon hyviä arvosteluja ja suosituksia myös juoksijoilta. En tosin ymmärrä miksi. Loistavasti mahdollisuuksia virittää ne korviin sopiviksi, hyvät soundit, mutta bluetooth on aivan umpipaska ja pätkii koko ajan. Puhelin pitää olla kädessä jotta toimii. Palautan nämä kauppaan.

Olisiko parempia suosituksia? Onko JBL reflect mini mistään kotoisin?

On 23.7.2018 at 16.56, Runner123 kirjoitti:

Jaybird X3 saa aika paljon hyviä arvosteluja ja suosituksia myös juoksijoilta. En tosin ymmärrä miksi. Loistavasti mahdollisuuksia virittää ne korviin sopiviksi, hyvät soundit, mutta bluetooth on aivan umpipaska ja pätkii koko ajan. Puhelin pitää olla kädessä jotta toimii. Palautan nämä kauppaan.

Mulla on X3:t toimineet todella hyvin. Saan kyllä BT:n pätkimään, jos kumarrun sitomaan nauhoja, muuten ei ole ollut vaikeuksia. Mulla on iPod Spibeltissä vyötäröllä. Puhelin on aivan liian iso mukana raahattavaksi. Noita ennen käytin jonkin aikaa JBL:n Under Armour -versiota, mutta ne hiersivät korvan verille ja oli pakko vaihtaa. Äänikin oli aika shittiä X3:iin ja Bosen lankamalleihin verrattuna.

Mulla ollu ny käytössä puolisen vuotta Applen AirPodsit ja vaikka soundit ei nappikuulokkeille tyypilliseen tapaan ole maailman jyhkeimmät, niin olen ollut kyllä noihin tyytyväinen. Pysyvät hyvin paikoillaan mun korvissa ja akunkesto on hyvä. Lisäplussana kätevä lataava säilytyskotelo. Toki miinuspuolena vois mainita etten ole noita uskaltanut kovin vesisadekeleillä käyttää, kun eivät liene vesikestävät. Mut hikoilua ovat kestäneet tähän asti ja tänä kesänä sitä on riittänyt 🙂

On 23.7.2018 at 16.56, Runner123 kirjoitti:

Mulla on nyt ollut 2 paria noita reflectminejä käytössä kolmatta paria en enää löytänyt joten ostin jbl:n vähän kalliimmat kuulokkkeet. Nuo minit ovat loistavat kuulokkeet, joskin joskus joillain lenkeillä on pätkinyt muutamaan otteeseen. Mutta aika harvinaista se on ollut. Pätkimistä on tapahtunut silloin, kun puhelin on ollut alaselän päällä taskussa ja kuulokkeiden volumensäätömokkula on jostain syystä ollut jumissa kehon etupuolella. Hassua kyllä, että niiden kanssa voi mennä vaikka 15 metrin päähän musiikin lähteestä ja hyvin kuuluu, mutta sitten satunnaisesti juoksulenkeillä tuollainen voi aiheuttaa pätkäisyn. Suosittelen ainakin kokeilemaan noita reflect minejä itse olen ne aina löytänyt alle 50€ tarjouksesta. Aika tarkkaan ne on kestäneet vuoden aina, mulla nuo on kovassa käytössä kun raksalla tulee kuunneltua päivisin koko työpäivä musiikkia, radiota tai äänikirjoja ja sitten vielä nämä hölkkäilyt päälle. 

On ‎29‎.‎7‎.‎2018 at 09.09, janttu kirjoitti:

Mulla on nyt ollut 2 paria noita reflectminejä käytössä kolmatta paria en enää löytänyt joten ostin jbl:n vähän kalliimmat kuulokkkeet. Nuo minit ovat loistavat kuulokkeet, joskin joskus joillain lenkeillä on pätkinyt muutamaan otteeseen. Mutta aika harvinaista se on ollut.

...

Suosittelen ainakin kokeilemaan noita reflect minejä itse olen ne aina löytänyt alle 50€ tarjouksesta. 

Jantun kanssa täysin samoilla linjoilla.