Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
jolkku

Fotrally

Recommended Posts

Kävelevät kimpassa, edessä ja takana fillari. Ei saa ohittaa etummaista ja jos hyytyy taaemmalle, niin pois pelistä vaan.

Epäruotsalaiseen tapaan ei diskuteerata, vaan diskataan.

Mulle tuli tällainen viesti. Lupasin laittaa sen jakoon josko Suomessa olisi kiinnostusta ja joku haluaisi ottaa maajoukkuekapteenin viitan harteilleen:

My name is Pontus Kylberg and I have this race in Sweden called Fotrally. Once a year we walk, around the clock, with no brakes until there is only one left. We start in Stockholm, Sweden and walk south. We all walk together at 5 km/h. Next year we will have national teams and thats why I'm writing you. Could you think of a Finnish who have the capacity and the will to become team captain for Finnlands National Team?

Mikäli jotakin kiinnostaa toimia Suomen joukkueen kapteenina niin Fotrallyn nettisivujen kontakta oss -osiosta löytyy yhteystiedot järjestäjien suuntaan.

Jolkullahan olisi jo kokemusta maajoukkueen kapteenin tehtävistä...

Jolkullahan olisi jo kokemusta maajoukkueen kapteenin tehtävistä...

Hehee, olisin yhtä huono kapteeni kuin entinen kuntonikin: paska.

Mutta kyllä mä kisaan vielä joskus osallistun.

Ilmottauduin tuonne. Vielä kun käyn maksamassa pankissa osallistumismaksun, nimikin tullee luetteloon.

Treenannutkin olen jo kohta kolme viikkoa. Ihan tosi, olen olen :)

Täällä yksi yskös, jota saattaisi kiinnostaa kävely.

Olisi kiinnostanut kovastikin, mutta lääkärin pirulainen kielsi osallistumasta.

Kisa alkaa tänään, tiedossa tiukkoja tilanteita ja vauhdikasta menoa. Taitaa Silvio Cannavá taas olla voittokamppailussa.

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen jokainen viesti tarkistetaan erikseen. Eli viesti ei ilmesty heti näkyville. Lähettämällä viestin sivustolle hyväksyt sen ettei viestejä poisteta. Yhteystiedot yms. voidaan pyynnöstä poistaa.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy