Jump to content
Juoksufoorumi.fi

on_runner

Mihin aikaan taittuu Malminkartanon mäen portaat?

Recommended Posts

Ahex   

Portaat maalattiin ja maalattiin uudelleen. http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708102200319251_u0.shtml

En itse noissa ole juossut, mutta taas ihmetytti tuo taitelijan "työ". Taiteilija suunnitellut pitkään, 50 ihmistä maalaa 426 porrasta 8 tuntia ja joku duunari maalaa 200 porrasta valkoiseksi suunnilleen samassa ajassa. Jos juoksisin portaissa, niin kyllä nuo valkoiset tai jokin säännöllinen värijakauma olisi parempi, kuin sekalainen värikirjo. 

Kuka minuutin alitusta tavoitteleva myöntää kompuroineensa iltahämärissä mustiin portaisiin ja maalanneensa ne valkoisiksi?

Guest Baltsu   
Guest Baltsu
On 15.8.2017 at 21.56, Spica kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9776272

värit palaavat! Toki vain väliaikaisesti niinkuin oli alunperinkin tarkoitus, mutta toivottavasti vähän pidemmäksi aikaa kuin viimeksi... minusta tuo kivasti piristystä tekemiseen, kun ei ole niin harmaata aina kaikkialla :)

Olen spican kanssa samaa mieltä. Olen tuolla käynyt vain kerran, mutta portaat näyttivät ankeilta. Olivat kallellaan ja ränsistyneennäköiset harmaan sävynsä vuoksi. Ainakin Iltalehden kuvassa värikkäät portaat näyttävät hyviltä, enkä usko, että värityksellä on tarkoitus mainostaa gay pridea tai yllyttää homouteen. Ne ovat vain värikkäät ja sillä siisti.

Jos jätät Nimimerkki kohdan tyhjäksi niin viestin lähettäminen ei onnistu!!! Viestin lähettäminen edellyttää myös rastin laittamisen alla olevaan reCAPTCHA tunnistautumiseen. Sen jälkeen voit lähettää viestin normaalisti. Toiminto estää robottien toiminnan. Saattaa kestää hetken että kyseinen ruutu tulee näkyviin. Viestin lähettämisen jälkeen menee hetki että viesti näkyy sivustolla.

Vieras
Olet lähettämässä viestiä Vieraana. Jos olet jäsen niin kirjauduthan sisälle tästä ennen viestin lähettämistä.
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...