Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksijoita Espoon seudulta


Holle

Recommended Posts

Keskiviikon debyytti kokoontuminen alkoi met:n ehdottamalla vk-harjoituksella. Tämä väistämättä jakoi ison porukan vauhdin mukaisesti heti alussa kahtia. Mutta hyvinhän tuo jako meni, eli noin puoliksi.

Vk-harjoitus on aina mukava tehdä, mikä yksin tulee harvoin mieleen. Tämä teki lenkistäni (30km) taas kevyen ja piristävän, loppuun asti. Toisin kuin edellispäivän vastaava pk:lla juostu, jossa loppu käy aina raskaaksi.

met ohjasi hyvin vauhtiamme, ja JRi antoi mainion loppukirin. Ennätyksiä ei haettu, mutta kyllä se vauhti minulle kelpasi.

Tänne täytyy tulla useamminkin, vaikka noita samoja polkuja juoksenkin harva se päivä -tai yleensä se on iltamyöhä. Ensi viikon osallistuminen on epävarmaa. Su on samasssa paikassa 1/2 maraton, ja tiistaina (jos pystyy) tekisi mieli mennä kevään ensimmäiselle 2-mailiselle Munkkiniemeen. Keskiviikkona, noh... näkee tai ei.

Link to comment
Share on other sites

Huomen aamulla n. klo 6:30 startti Olarista (olarium salin p-paikalta) Tarkotus vetää 14-15km@4:50-4:45 vautista tv:tä. Näillä näkymin Jamo57 tulossa ainakin. Onko muita junaan tulijoita, sääkin näyttäs olevat nappi =)

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo

Suuntana vois olla ensin Puolarmaari, jossa koekierros, jos nousu ei ole hyväksi mentäs kaukolämpöputken

viertä rantsuun ja siellä vaikkapa Matinkylän kohdille ja takas. Täysin tasaista ja hiekkatietä ( yksi motarin alitus).

Link to comment
Share on other sites

Kiitos kaikille ekalle Puolarmaarin kimppalenkille osallistuneille!

Mukana meitä oli heti ilahduttavasti seitsemän: Winterroad, JRi ja met, Jamo57, Emo, (Glaciesvir?/nyba?) ja mää.

Näitä ehdottomasti jatketaan... Ensi viikolla kyllä olen mukana mutta lauantaisen Kuopion 6h Run'in takia lenkki tulee olemaan todella kevyt kohdaltani.

Lenkkarin rapsa

Mukana myös isi... Kiitokset mukana olleille. Itse pyrin paikalle aina, kun aikataulut antavat myöten.

Link to comment
Share on other sites

Mukana myös isi... Kiitokset mukana olleille. Itse pyrin paikalle aina, kun aikataulut antavat myöten.

Näinhän se meni isi! :)

Tulevana keskiviikkona voisin tulla työmatkan yhteydessä juoksemaan rauhalliset pari kolme kierrosta Puolarmaariin...

Täytyy unohtaa tuo avauskisa tuolla 2 Miles runnissa, kun säästelen itseäni lauantain Kuopion 6h kisaan.

Link to comment
Share on other sites

Mukava juoksusää. Jamolle ja Winterroadille kiitokset juoksuseurasta.

Hienoa että saitte sitten kuitenkin porukkaa yhteen juoksemaan... ja nybakin kerkiää hyvin ens viikolla mukaan!

Harmi Mähönen tuo näköjään väärä ajankohta, mieluusti näkisi sinua myös tuolla Puolarmaarissa.

Mulla oli tänään lyhyt kimppalenkki Jamo57:n kanssa, yksi kierros. Tuli jo 30km vuorokauden sisään juostua ja Kuopion 6h:n enää kolmisen päivää aikaa...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy