Jump to content
Juoksufoorumi.fi

GrigoriSoiros

Karhunkierros päivässä 2011 tournee

Recommended Posts

Ketju avattu tulevaa 2011 syksyllä tapahtuvaa karhunkierros päivässä tourneeta varten. Osallistujiahan alustavasti oli seuraavasti :

sairenen

Parempi sairanen (ehkä)/ joku muu huoltaja

Riopentti

Hatapa

Tompe76

james

Pottos-make

Esko

Eli päivitellään / täydennellään listaa

Muokattu

Tämä onkin tässä vaiheessa se tärkein tieto. Saa varattua kalenterista tuon viikonlopun. Se tosin on vain viikkoa maratonin jälkeen...

Esitä oma ehdotus. Jos aika ehdotuksia tulee monta, voidaan esim arpoa se lähtöaika. Mutta spekuloidaan nyt siitä ajasta. Itte ehdotan vko 39-41 välisiä pidennettyjä viikonloppuja.

Olen itse suunnittelemassa 4 päivän vaellustapahtumaa tänne Kainuuseen. Tapahtuman ajankohta olisi joko 25.-29.5.2011 tai

1.-5.6.2011. Tulo siis keskiviikkoiltana ja vaelluspäivät to-su. to-la tehtäisiin bussimatka vaelluskohteeseen, jotka sijaitsevat noin 60-150 km päässä Vuokatista. Sunnuntain vaellus olisi Vuokatissa. Päivitäin käveltäisiin noin 12-22 km Kainuun hienoimmissa vaelluskohteissa. Osa vaelluksista olisi siten, että lähtö ja noutopaikka on eri, jolloin maisema vaihtuu koko ajan.

Tapahtuman nimi on nyt todella houkutteleva: Erävaellus vaaroilla ja korvessa, eli EVVK.

Tapahtumaan voitaisiin ottaa 20-30 henkeä. Hinta olisi noin 226 euroa/henkilö. Hinta ei sisällä ruokailuja. Hinta sisältää majoituksen ja bussikuljetukset. Kyseessä ei siis olisi mikään ultratapahtuma, vaan luontoelämys niille, jotka jaksavat kävellä noin 5-8 tuntia päivässä, neljän päivän ajan. Mitään majoitusvarauksia en ole vielä tehnyt, mutta olen kartoittanut hyvät vaellusreitit, sekä kysellyt majoitus- ja bussihinnat. Vuokattiin pääsee myös julkisilla välineillä esim. junalla Kajaaniin ja sieltä bussilla Vuokattiin. Majoitus on tuohon aikaan vuodesta täällä halpaa, joten tuohon hintaan saa hyvää tasoa, mm. omat saunat. Tuo ajankohta on muutenkin paras vaelteluun, koska ötökät eivät vielä pahasti häiritse, ja lumet ovat jo joka paikasta sulaneet.

Omat kisasuunnitelmani ovat vielä vähän auki, mutta tuo ajankohta olisi ultrienkin suhteen sopivin. Riittävästi etäisyyttä esim. Kuopion 6 h ja Perniön 100 km kisoihin. Voitte lähettää minulle sähköpostia, (tero.hyppola@gmail.com) mikäli vaellustapahtuma kiinnostaa. Mikään ei vielä sido, koska koko tapahtuman järjestäminenkin on vielä auki. Jälkimmäinen tapahtuma menisi kivasti yhdellä lomapäivällä, koska 2.6. on Helatorstai, mutta kun koulut loppuvat 4.6., niin voi olla monelle vaikea lähteä tuolloin reissuun.

Muokattu

Itse ehdotan vkon 35 viikonloppua tahi samaa Tomben kanssa. Myöhemmin en enää todennäköisesti pääse.

Meillä on "tahdistettu" 3 lapsen synttärin syyskuun 2-20 päivien väliin. Pitää haastella vaimon kanssa josko pidettäs yhteis bileet? Mutta jos syynä on joku juoksujuttu niin ei varmaan sitten pidetä ;/ Pitänee ottaa käyttöön savonmafia ;)

Itse ehdotan vkon 35 viikonloppua tahi samaa Tomben kanssa. Myöhemmin en enää todennäköisesti pääse.

Meillä on "tahdistettu" 3 lapsen synttärin syyskuun 2-20 päivien väliin. Pitää haastella vaimon kanssa josko pidettäs yhteis bileet? Mutta jos syynä on joku juoksujuttu niin ei varmaan sitten pidetä ;/ Pitänee ottaa käyttöön savonmafia ;)

Minulle tämä vko 35 on mahdoton yhtälö.

millon kävis, ehdotuksia!!

Periaatteessa kaikki elokuun viikonloput, tuo em. syyskuun 10-11 tai 24-25.9. Lokakuukin teoriassa, mutta siinä on aina sääriski. Siellä taisi olla Wiha jossakin saumassa, jos sinne tulisi lähdettyä.

Periaatteessa kaikki elokuun viikonloput, tuo em. syyskuun 10-11 tai 24-25.9. Lokakuukin teoriassa, mutta siinä on aina sääriski. Siellä taisi olla Wiha jossakin saumassa, jos sinne tulisi lähdettyä.

Tosiaan syyskuun alkukin periaatteessa (vk35) voisi käydä, mutta jos tuo Nokian Ironman on 21.8, niinkuin on yhtenä vaihtoehtona, niin juoksukunto voi olla mitä on. Toisaalta myös kiinnostaa Hatapan tapaan tuo Finlandia Marathon ja jos Nokia järjestetään 31.7, niin mielelläni ehkä juoksisin vuoden toisen maratonin Jyväskylässä. Jos jää hampaankoloon jotain Tukholmasta.

Syyskuun toinen viikonloppu on helposti töiden puolesta järjestettävissä (pari yövuoroa pois) ja sitten kolmantena viikonloppuna todennäköisesti meillä vietellään synttäreitä ja se on muutenkin töiden puolesta hankala siirtää. Ja mitä lähemmäksi mennään lokakuuta, niin sitä enemmän oma osanotto menee mietintään, koska tarkoitus olisi Wihassa 22.10 vetää taas kaikki itsestä irti. Lisäksi kelit voivat ruveta olemaan huonoja. Tosin olen myös sillä kannalla, että jos sovitaan joku päivä, niin silloin mennään vaikka olisi -40 ja taivaalta tulisi pieniä mummoja.

Eli peukku siis ylöspäin tuolle vk36 viikonlopulle (9-11.9).