Jump to content
Juoksufoorumi.fi






Masa9

Jäsenet
  • Content count

    19
  • Liittyi

  • Last visited

About Masa9

Recent Profile Visitors

176 profile views
  1. Viime viikko melkein juoksematta, 2 harjotusta joista toinen ns. Coopperi, ei niin tasasella alustalla. Lonkka vaivaa edellisen viikon jäljiltä. Maanantain "coopperi" Huilin jälkeinen jalkojen avaus :) lauantaina.
  2. Tämän viikon harjoitukset pulkassa PerusPerusMäkivetojaVauhtia oma puolikas
  3. M: Polar V800

    Ostan. asikainem@gmail.com.
  4. Joo ihan totta puhut. En juokse näitä ilta/aamuja jatkuvasti mutta välillä juoksen ihan juurikin tuosta edellisessä mainitsemastani syystä. Ja kyllä, tällänen vuorotyö on melko hanurista levon kannalta!
  5. Kiitos kommenteista. Itse teen vuorotyötä ja olen jaloillani vielä melkeinpä koko työvuoron. Tämä hitusen tuppaa syömään palautumista, mikä on siis ainut ongelma itsellä näissä juoksuissa. Tänään alkaa perus putki iltavuorolla joka on 13-21, tästä huomenna aamuun 7-14.30, seuraava taas ilta, ja taas aamu. Eli jos juoksen kaikki matkat niin ensimmäisen neljän pätkän huiliaika jää n. 8 tuntiin sisältäen yöunet :). Puolessa välissä saan paremman huilin ja sitten taas sama uusiks. Itse teenä tätä juurikin väsymyksen sietokykyä kasvattaakseni, sillä ei tässä palautua kiiaksi ehdi. Sitten taas esim. pelkällä aamuvuoroviikolla pystyy vähän juoksuja varioimaankin..
  6. Millasia juoksuviikkoja sulle näin tulee? Pidätkö välipäiviä työmatkoissa ja juoksetko vapaapäivisin pidempiä? Itse olen juossut max. 4 päivän putkia mennen tullen. Tällöin pystyn vielä vapaana pitkän juoksemaan. Lähinnä mietinkin tälläisen tasapaksun jurnutuksen mahdollista hyötyä..
  7. Itsellä coopperi tällä hetkellä jotain 3200-3400 väliltä. Ja tavoite suorittaa 100km joko helsinki ultrarunilla 12h kisassa, tai myöhemmin wihan kilometreillä 100km kisa.
  8. Miten hyödyntäisit 9,5km työmatkaa viikottain pitkän matkan harjoittelussa?
  9. Se on aina hyvä saada joku ulkopuolinen järjen ääni kun oma järki painii tunnetta vastaan :)
  10. Ens lauantaina Ideapark-juoksu, puolikas. Eilen raholan kymppi, joka oli aikalailla maksimi. Tiistaina olis trail-cup osakilpailu, n. Puolen tunnin kova veto. Voiko siis tiistaina vielä vetää täysillä ja olla lauantaina hyvässä iskussa? Vai pitäskö tiistai jo ottaa kevyesti? Vasen pohkekin hitusen otti harmia kympiltä.
  11. 10km alle 40min

    Ei muuten sujahtanu :) Mutta ei paljosta jääny. Perinteinen turhan kova alotus tais ratkasta tämän yrityksen.. 3.52 3.50 4.03 3.56 4.05 4.08 4.03 3.57 4.12 4.03 Oma kello näytti tollaset kilometrit..odotellaan virallisia :) 40.30 oli virallinen aika, eli puihin mäni kuitenkin..tulipahan juostua
  12. 10km alle 40min

    Huomenna Raholan kymppi. Avautui yllättäen tilaisuus lähteä. Onko 40min. alitus realistinen tavoite? 15km vauhtireeni mennyt 4.35 vauhtia ihan mukavasti. Samoin 22km pitkällä loppuun 7km. alle 4.30 vauhdilla. Tänään hätäpäissään testasin 3km lämpöä ja 2km n.3.53 vauhdilla ja ihan ok tuntu. Eli kai sitä pitäs tuota vauhtia painaa loppuun asti.
  13. Mimmonen oli suunnitelma vauhdinjakoon, menikö suunnitelman mukaan? Itse samalla tavoitteella tänä kesänä..
  14. Minkälaisilla palautuksilla noita vetoharjotuksia on tarkotus tehdä?
×