Jump to content
Juoksufoorumi.fi


Raadon

Jäsenet
  • Content count

    44
  • Liittyi

  • Last visited

Converted

  • Coopperi
    2990m (-13)
  • Puolimaraton
    1.41 (-12)
  • Maraton
    3.41 (-12)
  1. Polar M200 ja hiihto

    Rivien välistä noin sanoivat Polarillakin.
  2. Polar M200 ja hiihto

    Jassoo. Käyttöoppaassa sanotaan vain että uinnissa sykkeenmittaus ei ehkä toimi. Ilmeisesti ranteessa ei saisi olla mitään "kuormitusta" ,muuten ei toimi luotettavasti?
  3. Polar M200 ja hiihto

    Onko muilla kokemuksia ranteesta sykkeen mittaavasta M200:sta hiihdossa? Laitoin ohjeen mukaan ranneluun taakse suht kireelle ja fiilis olis näyttää alakanttiin sykkeen ,ja reilusti. Sen nyt olin lukenut mm.sepon testistä että vetoihin reagoi hitaasti (ei ollenkaan) vs. vyömallit.
  4. Hyvinhän se maistui,ja helppo syödäkin (niellä) sopivassa alamäessä. Éi sellasta virtapiikkiä kun geelistä,mutta saattaa olla hyväkin että imeytyy hitaammmin? Ens kerralla kaks sitten.
  5. Onko kellään tapana syödä kiinteää ravintoa (patukkaa,banaania...) 1/2-triathonin aikana? Itsellä ainakin tuppaa tulemaan nälkä vajaa 5,5h:n taipaleella, ja ajattelin kokeilla (kisassa) pyöräilyosuudella syödä energiapatukan.Geelien ja urkkajuoman välissä..Niin,en tod. ole mikään teräsvatsa :D.
  6. Energiageelit

    Oliskohan ollut High5:sta? Tulee helposti reisille kun on sellasta mehua. Joskus täällä ylistin sitä ,mutta kun tarpeeks sippi niin pa..aa sekin. Juoksijassa oli mainos että Maximin geelit uudistuu.Tavotteena, ei niin makeete/äklöä. Onko joku maistanut jo?
  7. Yeinen vs. ikäsarjat

    Oliko niin että jos et edusta liiton alaista seuraa niin olet "kuntosarjalainen"? =ei märkäpuku rajoituksia. ja et ole SM 1. vaikka olisit nopein? Sellanenkin on täyden matkan SM:ssä nähty!
  8. Tri kilpa asu Tampereelta

    http://www.suomenurheilupyora.fi/tuotteet/42/triathlon-shop/markapuvut
  9. Pogostan Hiihto 2015

    Täällä samat aatokset. http://www.foreca.fi/Finland/Sotkamo/Vuokatti saattaa näköjään tulla lunta sen verran että purkki riittää. suoritetaan pitovoitelu la aamuna siis.
  10. Energiageelit

    Samaa mieltä. Nii gauan kärsin maratonilla oksettavista Dexalista,Maximista tai Power gelistä.
  11. Testataanko lisenssittömiä (kuntoilija) missään,ikinä? Tuo aloittajan esimerkki ei sitä tieten ole,mutta muuten tavan massamaratoonarit?
  12. PK harjoittelusta.

    Saattaa olla vinha perä? Tiedän muutamia joilla hiihtotreenissä suunnilleen yks vaihde: noin 80% kisavauhdista. sitten 50-60km:n massahiihdoissa jättävät meikää -Joka peekoilee n.80% treenistä- yli puoli tuntia. Juoksussa useimmiten toisin päin.Toki tekniikka ja kalusto vaikuttaa pirusti pitkässä hiihdossa.
  13. PK harjoittelusta.

    "kaikki hiihdosta" -(Anttila ,Roponen)kirjan mukaan PK treenin (mitä noin 80% koko harjoittelusta) sykkeet vähintään 60-70 alle maksimin. kuka malttaa/pystyy hiihdellä jotain 120-130 sykkeillä valtaosaa harjoittelusta? kirjassa oli aktiivikuntoiljan viisi talviharjoitusta ohjelma (n.6,5h) ,jossa selkeää VK treeniä vain yksi 5x5min.Lisäksi yksi kova puntti harjoitus. Ajattelisin että "aktiivikuntoilija" hiihtelee massahiihtoja noin 15km/h ja pistelee maratonin alle 3.30:n. Kevyeltä tuntuu ohjeet?
  14. Tuo McMillan vaikuttaa aika optimistiselta mielestäni... Itsellä: 5/14 puolimaraton 1.37 8/14 cooper 2970m Parin viikon päästä maraton. Tavotteena 3.29.
  15. Suomalaisten kaudenavaus

    Eipä näytä huippuja hirvesti kiinnostavan kun vaan 12 naista viivalla! Mutta MM hopea silti ja vielä selkävaivaisena!!
×