Jump to content
Juoksufoorumi.fi

miklai

Jäsenet
  • Content count

    67
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

28 Excellent

Converted

  • Coopperi
    3300m
  • 10km
    41 min
  • Puolimaraton
    1h 40min
  • Maraton
    3.27.00

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Täältä löytyy gps-seurantaa Kaldoaiviin. Polkujuoksu starttaa pe klo 18, ja MTB la klo 08.00.=) http://www.gpsseuranta.net/index.php?sivu=tt&id=20180810
  2. miklai

    Lahti-Hollola Jukola 2018

    Kuinka foorumin jäsenillä Jukolan viesti sujui? Oman joukkueen loppusijoitus 226, ja oma sijoitusosuus 6. osuudella 297. Ei isompia virheitä, muutama koukku/epäröinti rastin läheisyydessä. Aina yhdessä tai kahdessa reittivalinnassakin olisi voinut olla pientä hiomista. 😃
  3. miklai

    Camilla Richardssonin vauhti kiihtyy

    Olihan lämmin kesäilta, ja siitä vielä maksettiin. 😂😂
  4. miklai

    Camilla Richardssonin vauhti kiihtyy

    Juoksu oli aika erikoinen jo pelkän jäniksen osalta. Eka kilsa liian lujaa, ja toinen "madellen". CR itsekin myönsi, että estetekniikka hajosi lopussa. PB-juoksu ollut aikanaan "nappijuoksu", ja Espoossa peruspäivä. Itse ainakin mielenkiinnolla odotan tulevaa. Täydellisellä juoksulla varmasti juoksee 9.30 tienoille.
  5. miklai

    Brooks Launch

    Itsekin tilasin netistä heräteostoksena kolmoset, kun myytiin 39 eurolla. Kakkoset mulla oli aikanaan, mutta pinta alkoi repeillä noin 500 kilsan huitteilla. Hyvät kengät, niin ostopäätös oli tällä kertaa kestosta huolimatta helppo. 😁
  6. miklai

    Lahti-Hollola Jukola 2018

    Sen verran kuitenkin piti verestää Kytäjän tunnelmia, että siellä ennen vaihdon sulkeutumista ankkurinsa sai matkaan vaivaiset 206 joukkuetta. Maasto oli kyllä kokeneemmallekin kuntosuunnistajalle hyvin vaativa. Itselläni tuolla ensimmäinen Jukola, ja keväällä olin vasta aloittanut suunnistusharrastuksen. Jos viimeisten vuosien aikana on tuntunut metsässä vaikealta tai pummien vuoksi mieli maassa, niin olen muistellut Kytäjän yötä, ja elämä on heti alkanut hymyilemään. 😄
  7. miklai

    Lahti-Hollola Jukola 2018

    Ankkureiden yhteislähdössä voi olla vuosittain aika isojakin eroja maastosta yms riippuen. Vuonna 2013 Jämsässä oli ankkureiden yhteislähdössä noin 900 ankkuria, eli suunnilleen sijalla 650 ei joutunut ankkureiden yhteislähtöön. Vuonna 2014 Kuopiossa oli muistaakseni noin 1200 juoksijaa ankkureiden yhteislähdössä. Vuonna 2010 Kytäjällä yhteislähdössä olevien ankkureiden määrää joukkuemäärään suhteutettuna en uskalla edes muistella. 🤣 Viime vuonna ankkuri taisi päästä ilman yhteislähtöä, jos joukkue tuli viimeiseen vaihtoon sijoituksen ollessa jossain 350 huitteilla.
  8. Vuosi 2016 oli viimeinen vuosi, kun sisupuukkoja vielä jaettiin.
  9. miklai

    Alelaari

    Kiitti vinkistä!! Kävin itsekin ostamassa uudet Inovit, kun vanhat menivät rikki, ja osa nastoista/nappuloista olivat olleet jo jonkin aikaa irti. Kolme talvea vanhalla parilla ehti juosta poluilla ja suunnistella. Tyytyväinen olen ollut kestävyyteen ja pitoon, eikä muutenkaan pöllömpi jalassa.
  10. MIssä suunnassa laite sijaitsee?
  11. Mukava seurata keskustelua voimatasoista, ja niiden muutoksista. Etenkin yhdyn kommenteihin, joissa vanhat saliajat kannattaa unohtaa, ja keskittyä siihen mikä nykylajissaan on oleellista. Itse harrastin 10 vuotta sitten vielä yleisurheilua, ja punttitulokset olivat ihan muuta kuin nyt. Tietysti painoakin oli noin 30 kg enemmän. =) Mutta silloin takakyykystä rautaa nousi 275 kiloa, ja etukyykystä 200 kiloa. Vetoliikkeissä rinnallevedossa nousi 150 kg ja tempauksessa 120 kiloa. Eli kaukana ollaan noista ajoista, mutta silloin ei kylläkään puhuttu kuin max. tunnin lenkeistäkään. =D Mutta voisin väittää, että lihasmassaa on lähtenyt itselläkin runsaasti, vaikka jaloissa vieläkin aika paljon lihasmassaa, kun vertaa moneen muuhun kestävyysurheilijaan. Nykyään oma salitreeni keskittyy enemmän lihaskunnon/-kestävyyden parantamiseen, ja sellaisen kultaisen keskitien löytämiseen. Itselle salitreenit toimivat jonkinlaisena palauttavana treeninä, tai ainakin salitreenin jälkeisenä päivänä juoksu sujuu lähtökohtaisesti kevyemmin. Eikös sanonta kuulu, että vahva lihas on sitkeä lihas, eli sopii ultraajille. =D
  12. Katos joo, en huomannutkaan, että puhuit erikseen työntöliikkeistä. =) Täytyy myös myöntää, että erikoinen huomio, johon ei ole tullut kiinnitettyä ainakaan huomiota. Pitääiin seurata asiaa tarkemmin. =)
  13. Itse en ole huomannut yläkropan voimatasoissa muutoksia ultran jälkeen. En ole kylläkään asiaa juurikaan miettinyt, kun nykyään muutenkin nosteltavat painot aika pieniä. En varmaan edes tiedä omia sarjamaksimeja. =) Kuitenkin VM:n jälkeen vedin leukoja, ja siinä ei ollut määrissä tapahtunut eroja.
  14. miklai

    Kengät Karhunkierrokselle

    Pk-seudun kaupoista ei tietoa. Turun seudulla merkkiä myy makemove.fi. Stadium myi jossain kohtaa jotain Sauconyn malleja. Stadiumin nykytilanteesta en tiedä. =/
  15. miklai

    Kengät Karhunkierrokselle

    Juoksin tänä vuonna UTTF-sarjan kaikki kolme osakilpailua Sauconyn Peregrine 7 -kengällä. Itselläni on painoa noin 90 kiloa, ja lesti leveä. Kenkä toimi kaikilla pohjilla hyvin. Siinä sellainen kenkä, jota pystyn suosittelemaan täysin estoitta. Pohjakuvio ei mennyt tukkoon edes Kolin mudassa, ja pitoa löytyi. Toimii loistavasti myös tiesiirtymissä. Mielestäni kokeilemisen arvoinen kenkä, vaikka merkki monelle varmaan hivenen tuntemattomampi.
×

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy