Jump to content
Juoksufoorumi.fi






Grendel

Jäsenet
  • Content count

    180
  • Liittyi

  • Last visited

About Grendel

Recent Profile Visitors

377 profile views
  1. Hoka One One

    Jos laskeutuu kantapäälle ja varsinkin ulkosyrjälle niin ei montaa sataa mene ennen kuin musta kumi on hävinnyt. Omat kestää 500-800. Kolmoset ei vielä puhki joten en ihan varma mutta ykköset ja kakkoset näytti aika samanlasilta ja kestivät tuon.
  2. Joroinen 2017

    Juuri noin voi tehdä. Suuri etu niille jotka eivät tykkää uintinyrkkeilystä. Lähdössä toki maksimiaika mutta muistaakseni viimeisenkin lähtijän jälkeen oli reilusti aikaa.
  3. Garmin Connect

    Saa myös 920 omista tilastoista. En nyt ehkä tarvitse kokonaiskeskisykettä. Silti kiinnostaa ja esimerkki että osa näkyy siellä ja osa täällä.
  4. Garmin Connect

    Ei saa. Muutenkin ihmeellistä mikä näkyy kellossa ja mikä connctissa. Osa mikä voisi näkyä connectissa ei näytetä varmaan koska silloin ihmiset ei ostaisi niitä kalliimpia kelloja. Ja esimerkkinä mikä puuttuu varmaan koska kukaan ohjelmoija ei ole asiaa miettinyt on keskisyke triathlon suorituksessa. Kellossa kyllä näkyy. Connectissa sitten lajeissa erikseen muttei kokonaisuutta.
  5. Ironman suomeen

    Ei tuossa kuten muissakaan (paitsi pari Kiinassa) puolimatkan kisoissa mitään Kona slotteja ole jaossa.
  6. Hoka One One

    Tänään Tracer 79,90 xxl tarjouksessa. Halpaa kuin kura.
  7. Disa Gran Canaria maraton 2015

    Viime vuonna tuli käytyä kun Norskilla oli joku sairaan halpa tarjous (muistaakseni 140,-) Oli kiva tapahtuma ja suosittelen.
  8. Täällä yksi viisikymppinen lisää jonka tulokset paranevat vielä. Omalta osalta tulosten parannusta helpottaa matala taso. Mutta silti hauska nähdä että tässä iässä voi ohitella nuoria urheilullisen näköisiä ihmisiä kun 5 vuotta sitten jokaikinen jolla oli jalka tai kaksi jolkotti ohi. Lisäksi tulokset paranevat matkasta ja lajista riippumatta. Viimeksi vitosen juoksu pari päivää sitten.
  9. Hoka One One

    Jos joku näkee Cliftoneita hyvään hintaan niin tänne voisi vinkata.
  10. Hoka One One

    Mulla ollut kaksi paria Cliftoneita ja kestäneet 750 ja 950 km. Tosin pohjat silloin todella vaihtokunnossa. Tänään eka lenkki Tracereilla ja aika pettymys. Lesti sopi selvästi huonommin omaan jalkaan mikä ei toki ole kengän vika. Mutta se Hokan nimenomainen juttu eli pehmeys puuttuu. Eli yhtä hyvin voi ottaa muun merkkiset. Täytyy seuraavasta tarjouksesta ostaa Cliftonit.
  11. Sykealueet

    61,- on tarjous täällä: http://www.bassosports.fi/liikunta-ja-hyvinvointituotteet Kävin pari viikkoa sitten ja tyytyväinen palveluun.
  12. Heh. Tuntuu että moni valitsee tuon Pro Wattbiken koska sen nimi on PRO. Jos ne olisi 1 ja 2 niin ostajat voisvat jopa miettiä kumpi sopii paremmin. Piti itse tehdä kadenssivetoja ja vaikka Pron molemmat vastukset oli minimissä niin paukutti 500W. Ei ihan mitä halusin.
  13. Toisaalta!! Ihmiset maksaa enemmän kelloista. Joiden toiminnot on... no.. ajan näyttäminen. Koska nämä alkaa olemaan HIENOJA niin mielestäni ei ole tyhmä investointi vaikka paljon rahaa onkin. Ehkä itsekin kun 920 aika jättää.
  14. Ymmärrän ärtymyksen varsinkin kun itsellä viime kesä oli se jolloin mikään ei onnistunut. Välillä masentaa ja toisinaan vituttaa. Mutta kun katson noita sun tuloksia niin hitosti parempi lähtökohta kuin minulla oli. Ja mulla tuli myös n 3 vuoden treenin jälkeen hyvä puolikas. Ja se ei sitten parantunut kolmeen vuoteen. (sitten 17 minuuttia kerralla). En ole juoksija enkä valmentaja joten ehkä väärä kommentoimaan mutta itse yrittäisin lähteä tekemään lyhyitä intervalleja kovemalla vauhdilla ja kävelypalautuksin. Kovempi vauhti voi tehdä hyvää juoksutekniikalle ja ehkä parantaa myös hitaiden lenkkien vauhtia. Toki siis nykyisten lenkkien lisäksi. Kunto ja juoksuvauhti eivät välttämättä korreloi kovin hyvin. Tiedän kun itse olen harvoja jotka TRI kisassa ovat käyttäneet enemmän aikaa juoksuun kuin pyöräilyyn.
  15. Ikävä kyllä on niin että toiset on parempia juoksijoita kuin toiset. Jos se lohduttaa niin katsoin omista tiedoista ja mulla kesti 5 vuotta alittaa 2 tuntia puolikkaalla. Suurin ongelma on jos jalat ei kestä juosta kilsoja. Koska kilsoilla ne tulokset paranee. Hidas määrien lisääminen on avain onneen. Kun määrä alkaa olla kunnossa tulee säännöllisyys ja vaihtelu.
×