Jump to content
Juoksufoorumi.fi






hiljaa hyvää tulee

Jäsenet
  • Content count

    7
  • Liittyi

  • Last visited

  1. Myydään: Salomon X-celerate GTX N!

    HINTA 100 euroa (sis postit)!! Hei! Myyn todella vähällä käytöllä olleet salomonin x-celerate gtx n kengät! Ostin kengät n.2,5kktta sitten ja olen juossut niillä todella vähän, syystä että minun jalkani/sääreni(penikat??) kipeytyvät. En malttaisi näistä luopua, mutta koska minun jalkani eivät tähän malliin taivu(vaikka todella hyviltä kaupassa tuntuivat), myyn nämät pois.. Kengät pitävät vettä! Pikakiinnitys! KOKO: EU 39 1/3. Osta siis tästä uudehkot todella hyvät kengät vaikkapa itsellesi pukinkonttiin!! :) Hinta 100euroa+postarit (ohv 140€). Keski-Pohjanmaa. (huono kuvanlaatu..)
  2. Auttakaa tavis talveksi hiihtokuntoon!!ü

    torstain (kävely/hölkkä) lenkin suuntaa miettiessäni huomasin suuntaavani paikallisen nyppylän eli pienen mäen suuntaan, jolloin ajattelin että poikkeampas siellä mäkitreeniä kokeilemassa, koska aiemmin ei ole tullut tehtyä vastaavaa. tehokkaalta vaikutti! :) kerran viikkoon varmaan riittää mutta kuinka kauan kannattaa mäkeä nousta ylösalas per/kerta? tällä kertaa en sitten hoksannut ottaa sauvoja mukaan, mutta varmaan tulen kokeilemaan sitä ensi kerralla sauvojen kanssa..! lisäksi perjantaina tuli pyääräiltyä 90 kilometriä sekä keskiviikkona salibandyä tunti +lankutusta vähän meinaa nuot ukkos ennusteet rajoittaa lenkille lähtemistä, sade ei haittais mutta ukkonen kyllä..
  3. Auttakaa tavis talveksi hiihtokuntoon!!ü

    kuluneella viikolla tuli tehtyä seuraavanlaisesti: ma: 2h pyöräilyä ehkä vähän yli pk tason (ei ollu sykemittaria mukana) ke: 1h sähly to: 3h pyöräilyä, pk tasolla eli keskisyke 139 (noin koska halppis sykemittari, mulla ei täyttä luottoa siihen :)) lankutettua on tullut ma-pe 1,5-3 minuuttia /kerta testasin tuon maksimisykkeen maanantaina kun ensin poljin 1,5 tuntia sen jälkeen kahteen ylämäkeen niin täysillä kun vain pääsin ja maksimisykkeeksi sain 180. voiko olla mahollista, sitä en tiiä.. mutta oikeasti pitäisikö minun pk sykkeillä mennä siis jossain 110 ja 140 välillä?? kun se ei vain millään tahdo pysyä nuissa rajoissa kun torstain pyörälenkillä testasin..? onko väliä menenkö pyörällä sen kolme pitempää lenkkiä vai olisiko parempi mennä osa juosten tai rullilla?
  4. Auttakaa tavis talveksi hiihtokuntoon!!ü

    Hei kiitti vastauksista!! eiköhän tästä jotain synny; salia kertavko, pitempää lenkkiä, sählyä kertavko, unohtamatta lepopäiviä!! :) ensi talvena osallistun johonkin massatapahtumaan, tavoitteita tulee olla jotta liikkuminen olisi miellyttävämpää, niinä heikkoina hetkinä!! ü
  5. Auttakaa tavis talveksi hiihtokuntoon!!ü

    Hei siis haluaisin nyt sellaset karkeat raamit mitä minun tulee tehdä, että jaksan talvella hiihdellä ja minkälaisilla jaksotuksilla!?! toiveena olisi hiihdellä sellasia 30-40plus km lenkkejä. pitkäämatkaa, intervalleja, kuntosalia millon minkäkinlainen kausi? millä kannattaisi tehdä, mahdollisuudet: pyöräily, juoksu, kuntosali (mitä muuta ei tule mieleen, no ehkä rullikset voisin saada) taustoja: olen nuori naikkonen, mielestäni sellainen kuntoilija, mutta järkevyys puuttuu tekemisistäni.. liikuntaa tulee harrastettua: sähly ja talvisin jääkiekko 1krt/vko, pyöräilyä, juoksua (silloin tällöin), talvisin tietty hiihtoa olen jonkin verran harrastanut lukuunottamatta viime talvea.. :( kiitän jo etukäteen! (tai jos jollakin on antaa joku hyvä sivusto tai vastaava, niin kiitän!)
  6. Hei vain kaikille :) Heti alkuun itse kysymys: onko muille tullut tiiviimmän juoksuharjoittelun myötä jalka kipeeksi tuosta pohje- ja sääriluun välistä jalan etupuolelta?? (hankala kyllä selittää, koittakaa ymmärtää..:) (pohjelihaksessa (sisäsivullakin) vähän tuntuu, mutta sitä olen yrittänyt kovasti hieroa..) Taustoja: olen 23v nainen juoksemisen/hölkkäämisen aloittanut nyt noin 2kk sitten erään ohjelman mukaisesti: aloittelijan juoksuohjelma kesto 8 viikkoa tavoitteena juosta 75min juoksu. Eli lenkkeily aloitettiin ihan kävelystä. Kaikenlaista liikuntaa harrastan monipuolisesti, mutta nyt iski kärpänen juoksuharjoittelun suhteen (talven hiihtoja varten:). Ohjelmaa olen toteuttanut sillain että viikossa tulee noin kolme lenkkiä. En ole ylipainoinen.. ohjelmasta on pari kertaa juoksematta. Mietin vain että onko kipu venyttelyn puutteesta (hankalassa paikasta kipeänä ei oikeen voi edes venytellä), juoksutyylistä, liian kovasta reenistä vai mistä? osaisko joku kertoa.. viikko nyt menny etten ole lenkille lähtenyt (pyöräilemässä käynyt kylläkin kun ei malta aloillaan pysyä:) ei malta enää odottaa tekisi jo mieli juoksemaan ettei innostus kokonaan hiivu :D Eli odotanko vielä ja venyttelen vai pitäiskö vain lähteä juoksemaan? kävellessä ei siis tunnu mutta juostessa/hölkätessä tuntuu. Kipu on vain toisessa jalassa. Kengät ei ole ihan hirvittävän vanhat ja tuntuvat ihan ok jaloissa.
×