Jump to content
Juoksufoorumi.fi






kimmoke

Jäsenet
  • Content count

    2 606
  • Liittyi

  • Last visited

About kimmoke

  • Rank
    Ex-voimailijasta kestävyyskoneeksi :).
  • Syntymäpäivä 03.03.1966

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Asuinpaikka
    Riihimäki.
  • Interests
    Pyöräily ykkösenä, juoksu, musiikki: kuuntelu ja soittaminen. Talouspolitiikka, Taloustiede, pankkijärjestelmä (suurin pyramidi huijaus ihmiskunnan historiassa) tiede ja elektroniikka harrastusmielessä.
    Oma pieni kotistudio ja moottoripyöräily. Matkailu polkupyörällä vielä joskus pidempikin reissu, kuin vaan suomessa ?

Converted

  • Coopperi
    Treenaamatta juoksua armeijassa ilman lämmittelyjä 3000m 69kg, 12.6.2013 2950m 90kg(5.4km TV-kova)
  • 10km
    8.9.2013 10km/ 46.46,8 /12.6.2013 5km/21:47
  • Puolimaraton
    1/2-mara Lassen hölkkä 1h53min.
  • Maraton
    Juostu pilalle menneessä Tervakosken 6h ultrassa 42.58km/5h14min.
  • Tavoite
    2017: Paino 80kg nyt 10..10.17. 83,3kg. 5km/20min, 1/2-mara 1:45, 10km 43min.

Recent Profile Visitors

1 187 profile views
  1. Ma 20.11.

    Nyt oli vähän väkisin väännettyä (oli lähtiessä jo väsynyt): 7.14km/45min tutuista tutuin kiekura. Veto on pois en tiedä mikä, voi olla tietysti alkavaa flunssaakin.
  2. Mua ottaa päähän

    Säälle ei voi mitään, mutta tämä pimeys on pahinta. Marraskuu on ollut oikein ennätys ankea, sumua, märkää, räntää, kovaa tuulta. Yleensä on saanut kengät märkänä juosta. Kirkasvalo lamppu pitää varmaan hommata, jos se auttaisi edes vähän kaamos masennukseen.
  3. Aki Nummelan vauhti kiihtyy

    On se kehittynyt mukavasti n.2:30min vuodessa. Niket vielä jalkaan niin alkaa olemaan siellä 2h15 paikkeilla. Jarkkokin juoksi aika hyvän debyytti maratonin.
  4. Ke 15.11

    Ilta 21 jälkeen 5.3km/36min pari kovaa ylämäkeä 5km kisavauhtia ylös. Sukat vähän kastui, heti alkoi ovelta satamaan.
  5. 19.11-17 klo 12. Taas olisi tämä perinteinen kerran kk:ssa v.1985 järjestetty puistojuoksu viikonloppuna. Eli voi juosta 5.8km tai 11.2km ja poijjaat ottaa ajan. Myöhemmin tulee heidän sivuilleen tulokset. Pitää mennä ottamaan vähän löysiä pois. Niin ja maksaa vain 7€ + samalla lipulla pääsee kylpylään ja osallistuu arvontaan.
  6. Keskisalolla mäkijuoksua aika paljon ilmeisesti voimaa haettiin esteiden ylityksiin. Pikajuoksu harjoitteita myös suht paljon. Ei tuosta oikein vauhdeista tiedä mitään, kun lukee vaan kevyt 10km. Eiköhän niitäkin eri vauhdeilla juosta. Mitään ihmeellistä noissa ei ole, perusasioita. Vesijuoksu varmaankin palauttavaa/huoltavaa.
  7. Ti 14.11.

    Palauttavaa treeniä: pyörällä pururadalle ja hölkällä se ympäri: Pal.pyör.12km, Hölkkä 2.43km.Av-syke n.116. Näitäkin pitää tehdä välillä vaikka ei edes hiki tullut.
  8. Su 12.11.Isänpäivä.

    Tänään sekameteli soppa harjoitus:10km/1h20. Sis: porrasjuoksua. intervallia 300-900m, 3x100m pikapyrähdykset ja vähän VK:ta. Treenasin siis kaikki huonoja osa-alueita yhdellä kertaa.
  9. Paavo Nurmen kirja on hyllyssä en nyt tarkista, mutta muistelisin, että n.50km pisimmillään käveli. Katoin vähän kirjasta: 10-30km armeijassa aamulla klo5 ennen palvelusta. Nimitti näitä "vaahtopääkävelyiksi". Vauhti 7min/km(kuntoilijat saa mennä hiljempaa). Armeijassa(jossa oli 1,5v) aika kova ennätys täysi varustus päällä 15km/59min. Onkohan vieläkään rikottu, tuskin ? Mäkäräinenhän ei ole juoksija vaan ampumahiihtäjä, että sitä en kommentoi. Juoksua taisi olla vain 10% kaikesta harjoittelusta.
  10. Ma 6.11.

    Aamulla kävelyä 2,5km ja illalla 7.08km hölköttely. Melkein kuin ammattilaistreeniä 2xpv ;).
  11. Kävelyhän on tosi hyvää treeniä PK-palauttavana tai sitten vähän rankempana mäkisessä maastossa sauvojen kanssa. Tänään tein ihan juoksutreenissä monenlaista: kävelyä, VL, alamäki rennosti kovaa, PK-juoksua. Ainakin mua ottaisi päähän juosta vaikka aina tasan 6:00/min vauhtia. Kauppakassi kävely vasta rankkaa onkin, kun jättää auton mahdollisimman kauaksi eikä vie kärryllä perille tavaroita. Ei kävelyä tarvitse väheksyä vaikka juoksu olisikin pääharjoitus.
  12. Juoksutossujen top3?

    Baltsu suositteli blogissaan Mizunoja tai Brookseja. Noi onkin merkit joita pitäisi kokeilla. Jenkeissä on hyvinkin suosittuja, ainakin Brooksit ? En ole yksiäkään PK-tossuja juossut loppuun, kun mitkään ei täysin ole toimineet/ miellyttäneet. Jotkut kengät on ollut kuin keskiajan kidutus välineitä(huom. pientä lioittelua, sarkasmitutka päälle). No-Brain work-horse tossut, kun löytäisi. Pitää kai odottaa kevääseen NB 890 uutta tuloa.
  13. New Balance

    Ei perhana kyllä kenkä pitää toimia jo uutena. Löytyisi nyt mukavat NB:ltä ihan perusmättöön, tuollaiset pumpulitossut. 2E kokoa yritän myös saada tilattua.
  14. Su 29.10

    Kaksi hullua tänään lenkillä Riihimäellä Riutan pururadalla Liisa Akimof ja minä. Siis koko Riihimäellä ? Oikein urheilukaupunki, kun vähän sataa räntää. Tai sitten hänen äitinsä oli meinaan 80v näköinen. Siis sellaista lumimössöä, että juoksusta ei tullut mitään oli pakko mennä asfaltille. Tämä oli siis kokeilulenkki isovarvas ja polvikipuilujen jälkeen: 4.3km/32:42, AVG 127. Polveen ei sattunut ja isovarvaskin melko hyvä.
  15. Outo pohjevaiva

    Suosittelen sinulle, että joka lenkin jälkeen nostat jalat seinälle lähes pystysuoraan, silloin turvotukset ja jos on huono laskimoverenkierto (ei se ainakaan iän myötä parane) auttaa hyvin. Tietysti kireät pohjelihaksetkin aiheuttaa harmia, joten pari varovaista kevyttä venytystä niillekin lenkin jälkeen. Illemmalla sitten perusteellisemmin väh.45s venytys. Itse tein tyhmänä nuorempana 20s ja se ei riitä. Elastisuus vähenee myös, kun ikää tulee joten venyttely on tärkeämpää kuin nuorilla juoksijoilla.
×