Helpota elämääsi ja kirjaudu sivustolle

Hei, 
luet sivustoa nyt vieraana. Avaamalla sivulle omat tunnukset pystyt seuraamaan haluamiasi keskusteluja helpommin. Voit osallistua keskusteluun myös vieraana. Silloin kommenttisi menee moderointijonon kautta. Sisäänkirjautuneena se näkyy heti kaikille. Tunnusten luonnin yhteydessä voit käyttää keksittyä sähköpostiosoitetta jos et halua ilmoituksia sinulle tulleisiin kommentteihin yms.

Vieraana löydät uudet viestit valikosta Uudet viestit -> Juuri nyt. 

janner2

Jäsenet
  • Content count

    330
  • Liittyi

  • Last visited

About janner2

Profile Information

  • Gender

Recent Profile Visitors

349 profile views
  1. Ti: 8,5k@4:52 (syke avg 146). 3x1,5min lankutukset. Ke: 5x1k kiihtyvinä 3:45, 3:39, 3:29, 3:23 ja 3:07 (syke max 183) 2min palautuksin paitsi viimeistä ennen 4min. Lähinnä, jottei tarvinnut ylämäkeen vetää tuota viimeistä. Alkuun loivaan alamäkeen alle @3min, mutta sitten pieni ylämäki hidasti ja vei mehuja eikä saanut puristettua enää lopun alamäessäkään kilsaa alle 3min. No olihan tuossa jo muutama lämmittelyveto pohjilla. Lisäksi ylämäkivetoja 2x200m ja 4x100m.
  2. Pe: 8k@4:54 (syke avg 153 ja max 164). Paskin lenkki vuosikausiin. Alusta alkaen tuntui tosi raskaalta ja olokin oli varsin väsynyt. Kävelin jopa lopussa pari mäkeä, ettei syke nouse katosta läpi. Syynä lienee helle tai palautumattomuus tai sitten molemmat. Tiistain kovan treenin jälkeen pidin jopa palautuspäivän ja otin palautusjuoman (oluen), ettei nyt siitä pitänyt olla kiinni... No ehkä tuo torstaikin lisäsi kuormitusta. FR toivotti vielä hyvää viikonloppua pudottamalla hapenoton 59->57. La: 4x800m (2:44, 2:38, 2:36 ja 2:35), 2x400m (2x1:10) ja 2x200m (32&31) noin parin minuutin palautuksin (syke max 183). Aamupäivällä erittäin väsynyt olo jatkui, mutta puolen päivän maissa olo hieman koheni ja eikun taas radalle... Alunperin ajatuksena oli tehdä hieman enemmän kasin vetoja, mutta vaihdoin lennosta vähän lyhyemmiksi, ettei tule liikaa kuormitusta. Lähtökohtiin nähden varsin kipakka setti. Hyvin oli tilaa radalla, joka tosin saattoi johtua pelkästään siitä, että juoksin ilman paitaa. Alkulämpässä syke korkealla (150-155). FR ei näköjään noteeraa tuohon hapenottoon näin lyhyitä vetoja ensinkään. Su: 16k@4:43 (syke avg 151). Hieman jänskätti sykkeet, mutta kyllä nuo ihan normaleissa rajoissa tällä kertaa pysyi.
  3. Miks ei heti? Tai sit katot 10k ajan ranteesta.
  4. To: 10k@4:39 (avg 154 ja max 178) sisältäen toka vika helppo kilsa 3:22. Askelkyykyt 2x40 ja voimapyörällä 2x25. Vähän meinaa taas nämä oheistoiminnot jäädä...
  5. Tarjolla Todellakin raastoa. Aikamoinen masokistin unelma vetää kymppi radalla täysiä (enää 24 kierrosta jäljellä jne...). Ensimmäisen 40min alituksen tein Eltsun ratajuoksussa joku vuosi sitten ja tais tulla tehtyä kaksi juoksua samalla rykäsyllä.
  6. Ti: 10k@3:52 (38:45) syke avg 174 ja max 181. Tarkoituksena oli vetää joku 5-7k@4min, mutta tuntui meno sen verran kevyeltä, että päätin vetää koko kympin. Noin 3:55 tahtia suurin osa matkasta ja loppunostolla sitten alle 39. Lopussa tuntui kyllä jo verrattain epämiellyttävältä. Reitti oli erittäin tasainen.
  7. Pe: 6x400m 1:16-1:09 2min palautuksin sekä 2x200m 32&33. Syke max 179. Ihan kivasti kulki 400m vedot pitkästä aikaa. Aika samalla tavalla kuin talvella, kun näitä tuli enemmän harrastettua. Syke tuntuu taas jäävän kovissakin vedoissa alle 180. La: 10k@4:47 (syke avg 147). Loikkia ylämäkeen 4x30. Su: 10k@4:38(syke avg 154). Lopussa vähän reippaampia kilsoja. Ma: 7k@4:56 (syke avg 141).
  8. Pe: 10k@4:38 (syke avg 157 ja max 173) sisältäen 10 spurttia. Illalla vielä Tampereella Pyynikinmäkeen muutama ylämäki- ja rappuveto sekä vatsoja. Ma: 10k@4:47 (syke avg 147). Ti: 4x1k 3min palautuksin 3:22, 3:19, 3:21 ja 3:18 (syke max 179). Vähän reippaammat tonnit vailla sen suurempaa järkeä. Ajatuksissa oli jopa 5 vetoa, muttei tuota vauhti pystynyt. Syke jäi aika alas, mutta johtui varmaan kylmästä säästä. Hapenotto pomppasi 58->60 (FR). Viime viikot muutenkin seilannut väliä 58-60. Kovan treenin myötä nousee ja perusjolkottelussa laskee. Tuntuu arvo perustuvan pelkästään viimeisimpään treeniin. 2x50 askelkyykyt. Ke: 8k@4:49 (syke avg 150). Voimapyörällä 2x20.
  9. Ti: 8@4:54 (syke avg 144). Ke: 8@3:55 (syke avg 172 ja max 180). Ajatuksissa oli vetää 8k@n.4min ja vikaa 3:40 kilsaa lukuunottamatta näin tapahtuikin. Tosin tapa millä se tuli ei ollut mieleen. Kevyemmin olisi pitänyt tulla... Kevätkauden tilinpäätöksenä voisi sanoa, että minkään valtakunnan kehitystä ei ole tapahtunut. Vedot kulkee kyllä ihan hyvin (varsinkin max. 1k). Vaikea tosin sanoa kulkeeko yhtään paremmin kuin talvella. TV kovat ovat junnanneet ihan samoissa koko kevään. Odotin, että suurin parannus tapahtuisi juuri näissä, kun ne taas ohjelmaan mukaan tulivat, mutta ei. Ja kun näin on, niin koko TV kova ei maistu ei sitten yhtään. Tänään kävi jo mielessä, että pudotan kokonaan pois, mutta mietitään nyt vielä. Askelkyykky 2x50.
  10. La: Askelkyykyt 2x50 ja voimapyörällä 2x25. Su: 17,4k@4:43 (syke avg 152 ja max 170) sisältäen ekan kympin jälkeen 6x500m vetoja helppoon maastoon @3:30-3:45 sekä pari ylämäkirykäisyä. Ma: 9k@4:52 (avg syke 145).
  11. Luonnollisesti Karhut! Sori ja oli ihan pakko...
  12. Pe: 3k@3:30 (10:30,3) syke avg 177 ja max 186. Ei mikään mahtiveto eikä edes tavoite täyttynyt😊 Sen verran oli tänäänkin vastatuulta tarjolla, että joutui kääntymään vikalla kilsalla takas päin, ettei hyytynyt lopussa. Lisäksi perushölkkää 6k, 8x100m ylämäkivedot ja 2x30 ylämäkiloikat.
  13. Ulkoratakausi tuli korkattua keskiviikkona Klaukkalan yleisurheilupyhätössä. Hyvin oli tilaa...
  14. Ei ole pakko, jos ei halua... Baltsu taitaa painottaa vähän pidempiä matkoja, mutta niitä ajatellen palautus voisi käsittääkseni olla hieman lyhyempikin. Tosin tuo vauhti on aika kova ajatellen pidempiä matkoja. No, jos kulkee, niin mitäs sitä nyt jarruttelemaan. Lyhyempiä matkoja ajatellen 6x400m on varmaan ihan hyvä setti. Itse juoksin talvella 800m treeninä aika usein 5-6x400m kiihtyvinä 800m tavoitevauhdin molemminpuolin.
  15. Ke: 6k sisältäen 6x200m 35-31s ja 2x100m 15s. Välipäivä vaihtui pikku hölköttelyksi ja muutamaksi vedoksi, kun rata oli siinä vieressä.