Jump to content
Juoksufoorumi.fi






lare85

Jäsenet
  • Content count

    684
  • Liittyi

  • Last visited

About lare85

  • Syntymäpäivä 23.05.1985

Profile Information

  • Gender

Converted

  • Coopperi
    3590
  • 10km
    35.xx
  • Puolimaraton
    1.18 ja risat
  • Maraton
    2.52
  • Tavoite
    Mara alle 2.50, Full Triathlon alle 10h, Half 4.35

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Pyöräilykunto

    Ei ole mittaria. Arvioin vaan wattbiken perusteella, mutta voiko niihin luottaa? Liitteenä kuva pyörästä. Kuvan ajoasennosta saa varmasti kun tulee tapahtumakuvia. Olisi ihan kiva kun ei tarvitsisi antaa niin paljon siimaa fillarilla. Uinnissakin sitä jo tarpeeksi antaa. Juoksu menee jo ihan kivasti vaikka tossa oli 2kk breikki loukkaantumisen takia. Vasta kuukauden nyt pystynyt juoksemaan. Ei tainnut kuitenkaan ihan kymppi olla juoksuosuus.
  2. Pyöräilykunto

    Itse pääsen noilLa tehoilla tuohon nopeuteen vain wattbikella. Tänään vantaalla perusmatkan (38km) 1.02 ja osia. Eli keskari vähän alle 37km/h. Kuitenkin wattbikella pystyy tunnin lenkin tekemään varmasti 230w tehoilla Ja varmaan sitä luokkaa tehot oli tuollakin. Kympin tempo mennyt 283w tehoilla lenkkareilla. No kai ne tulokset sieltä jossain vaiheessa tulevat. En usko että ajoasennolla voi olla noin isoa roolia, tai väineillä Vai voiko?. Itsellä Kevyt maantiepyörä ja aerotanko. Onnittelut Spica voitosta!
  3. Ei taida olla nopein mahdollinen reitti? Ainakin Töölönlahden "loppunousu" vetää loppuun kunnon hapot...
  4. Osaako joku kertoa millainen toi 10km reitti on. Kisasivulla vain puolikkaan reittikartta?
  5. Pelkästään liikunta ei vaikuta. Itsellä oli todella hektistä töissä samaan aikaan. Jos on paha stressi työ- tai yksityiselämässä, niin se on suurempi tekijä laukaisemaan kun pelkät juoksureenit. Aivot käyttävät kuitenkin yli 90% kokonaisenergiastamme.
  6. "Telakalla"

    3 viikkoon ei juoksuaskelia olla otettu, ja ei paranemisen merkkejä. Kaaduin siis pyörällä ja osumaa sai polvi. Kaikkea muuta pystyy kyllä tekemään, mutta ei kestä tärähtelyä. No juoksukunto alkoikin olemaan jo liian hyvä...
  7. ja uudeessa juoksijalehdessä oli myös kattava kisaohjelma kaudelle
  8. Uintikunto

    Silloin tällöin mittailen leposykettä ja vertailen aiempiin tuloksiin. Kyllä kovalla reeniviikolla on aina sykkeet hieman korkeammat kun kevyellä, mutta aisoissa ovat pysyneet.
  9. Uintikunto

    Ok. Nyt on ollut yleensä ma tosiaan kova juoksureeni ja to suht kova pyöräreeni ja la tai su pitkis. ehkä ke voisi sitten vedellä vähän tehokkaampaa uintia. Tosiaan on ollut paha ylikunto pari vuotta sitten, joten pyrin varomaan liikaa tehoja lyhyessä ajassa. Paikat varmasti kestää, koska uinti ei niitä tosiaan pahemmin kuluta, mutta sydämen puolesta olen tätä nimenomaan ajatellut.
  10. Uintikunto

    Miten muuten jaksotatte nuo tehotreenit viikossa? Itse tällä hetkellä pyrin tekemään yhden kovan juoksu ja pyöräilytreenin kerran viikkoon. Mutta uinti on sitten aina aika perus peekoota, jos ei muutamia lyhyitä vetoja lasketa. Pelkään, että 3 vk-reeniä viikossa voisi olla liikaa.
  11. 10KM alle 35min

    Tänään 3x3km 2min pal (11km/h). 3.30, 3.25 ja 3.20 vauhdeilla. Eka helppo, toka myös suht helppo, vikassa sai jo vetää punasella.
  12. 10KM alle 35min

    panit vielä asteen kovemmaksi kun minsan palautuksella raastoit. Itsellä nyt kevyt viikko, eli en rääkkää kertaakaan, vain kevyttä ja lyhyitä pyrähdyksiä, niin saa taas paikkoja auki. Saa nähdä koska tämä koitos on edessä. Tarkoitus oli mennä aktiaan maaliskuussa, mutta tuli menoja. Aikojen perusteella tuo Springmarathonkaan ei kovin nopealta vaikuta.
  13. 10KM alle 35min

    10x1km 3.30 90s palautuksella (11km/h). Paljon kevyempi reeni kun viime viikon 4x2km. Tänään kulki happikin parempi. Vielä olisi mennyt useampikin veto, paukkuja jäi. Tuossa vauhdissa tekniikkakin pysyy hyvin hallussa.
  14. 10KM alle 35min

    kymppejä tulee niin harvoin juostua kisoissa niin kyllä ainakin itse pitää pari edellistä päivää suht kevyinä, mutta treenaa kuitenkin toisin kun maralle valmistautuessa. Saattaa kuitenkin olla että jos esim. la kisa, niin tiistaina saattanut olla tapporeeni.
×