Jump to content
Juoksufoorumi.fi






Just a Bob

Jäsenet
  • Content count

    4
  • Liittyi

  • Last visited

About Just a Bob

  1. Tarkoituksenani ei ole mitenkään haastaa riitaa, mutta voitko selventää minulle millaisessa käytössä taikka käyttäjäryhmällä tästä "oikealla sykkeellä" rupeaa olemaan merkittävää hyötyä? Ymmärrän toki, että esim sykevälivaihteluissa eron merkityksen, mutta käsittääkseni siksi niissä ei edes rannemittauksia käytetäkään?
  2. Nyt tuli kyllä aika paljon mutulla tekstiä. Hyvät rannemittarit ovat hyväksi todettuja normaalissa juoksu ja pyöräilykäytössä, mutta jäävät esim intervallitreeneissä vähän jälkeen.
  3. Sony NW-WS625 kuulokkeiden arvonta

    mustana kiitos! :)
  4. Suolaisen himo illalla

    Samaa, mieltä että energiapuolelta jää kiinni. Ehkä vain miellät nälän "suolanhimoksi"? Olen ymmärtänyt, että nyrkkisääntönä yli puolet kulutetuista kaloreista olisi hyvä saada jo ennen kello kolmea. Smoothie aamupalaksi plus salaatti ei varmasti täytä tuota vaatimusta. Esim lifesum olisi hyvä äppi seuraamaan kulutusta. Seuraa muutama viikko kulutustasi niin pääset jyvälle energiakulutuksestasi ja syöntimääristä. Itselle tuo lifesum applikaatio suosittelee 700-1000kcal aamupalalle, joka ei ihan rahkapurkilla vielä täyty. Smoothieen saa helposti lisäkaloreita vaikka lorauttamalla 20g oliiviöljyä, kanamunia ja/tai vaikka proteeinijauhetta. Jos tulee liian täyteläistä niin sen voi jakaa aamupalaksi tai vaikka aamu+välipalaksi, joka mukaan töihin nautittavaksi myöhemmin. Lounaalla vaan samoten reippahasti niitä kaloreita sisään niin todennäköisesti rupeaa ruokahimot illasta auttamaan. Päivällisellä voikin sitten jo syödä mahdollisesti jopa vähän kevyemmin ja illalla ennen nukkumaanmenoa hyvä saada vielä vähän hiilaria koneeseen niin rupeaa mukavasti unettamaan ja jaksaa kroppa palautua. Parinkympin lenkki tietysti nostaa vaadittua energiamäärää huomattavasti.
×