Helpota elämääsi ja kirjaudu sivustolle

Hei, 
luet sivustoa nyt vieraana. Avaamalla sivulle omat tunnukset pystyt seuraamaan haluamiasi keskusteluja helpommin. Voit osallistua keskusteluun myös vieraana. Silloin kommenttisi menee moderointijonon kautta. Sisäänkirjautuneena se näkyy heti kaikille. Tunnusten luonnin yhteydessä voit käyttää keksittyä sähköpostiosoitetta jos et halua ilmoituksia sinulle tulleisiin kommentteihin yms.

Vieraana löydät uudet viestit valikosta Uudet viestit -> Juuri nyt. 

broot

Jäsenet
  • Content count

    3
  • Liittyi

  • Last visited

  1. Nyt muutin ohjelmaa niin että vapaata on Ti ja La, eli sunnuntain vapaan otin pois. Kiitos neuvoista. Tsemppiä treeniin ja menestystä ekalle puolikkaalle.
  2. Näinhän se vähään on kyllä, pitää vähän jutella tuon toisen puoliskon kanssa josko sunnuntain ottaisi vapaapäivästä pois ja pitäisi vain lauantain vapaana.
  3. Onkos kukaan treenannut polar flow:n avulla maratonille tai puolikkaalle? Itse tein ohjelman sillä ja vaikuttaa aika suurilta määriltä. Itse määrittelin La ja Su vapaiksi kun perhe-elämän kannalta olisi parempi olla silloin vapaalla :) Niin tuo laittoi siten heinä-ja elokuuksi treeneja jokaiselle arkipäivälle. Tavoitteeksi laitoin Münchenin maratonin puolikkaan 8.10 ja alkaen tästä päivästä. Polar ennustelee ajaksi 1:57. Tällä hetkellä lenkit on olleet luokkaa 10km 1h. keskisykkeillä 158-165. Ikää itsellä 32 ja pituus 175 ja painoa 90. PIsin lenkki ollut toistaiseksi 14km ajalla 1h29min, keskivauhtina 6.21. Kuinka realistinen tuo 5 kuukauden päähän alle 2h olisi ja kannattaako treenata 5 pv peräkkäin. Urhelutaustaa löytyy junnuaikoina cooperissa parhaimpana 3295m. Sitten viimeisen 12v ollut paljon hiljaisempaa kunnes nyt viime syksystä pyrkinyt käymään 3 krt viikossa lenkillä aiemmin mainitsemillani tehoilla, jotka luultavasti todellakin liian raskaalla tavalla.