Helpota elämääsi ja kirjaudu sivustolle

Hei, 
luet sivustoa nyt vieraana. Avaamalla sivulle omat tunnukset pystyt seuraamaan haluamiasi keskusteluja helpommin. Voit osallistua keskusteluun myös vieraana. Silloin kommenttisi menee moderointijonon kautta. Sisäänkirjautuneena se näkyy heti kaikille. Tunnusten luonnin yhteydessä voit käyttää keksittyä sähköpostiosoitetta jos et halua ilmoituksia sinulle tulleisiin kommentteihin yms.

Vieraana löydät uudet viestit valikosta Uudet viestit -> Juuri nyt. 

Tracey

Jäsenet
  • Content count

    63
  • Liittyi

  • Last visited

About Tracey

Profile Information

  • Gender
    Female

Converted

  • Tavoite
    Hyvä olo
  1. Toissapäivänä käytii intervallina 9km lenkki ja eilen kävin itsekseni vielä puolen tunnin kierroksen tekemässä. Kylläpä nyt on hyvä olla, ku näitä onnistumisia alkaa tulla :)
  2. Muaki tää trikoot ja shortsit- homma on vähä ottanu silmää, mutta ilmeisesti siinä on sitten joku ideakin. itsehän en kyllä semmosia trikoita hanki jotka on niin kireet, että kaikki näkyy.
  3. Jos et halua laskea vauhtia, niin juokse ihan vaan lyhyitä pätkiä, vaikka 500m kerrallaan ja kävele toiset 500m. Kokeile eka vaikka viikko näin ja kato mitä tapahtuu.
  4. Voishan sitä enshätää kokeilla. Mutta tuki olis toisinaan paikallaan, koska tuota rakenteellista ongelmaa ei korjaa vahvat jänteet ja lihaksetkaan, vaikka toki auttavat osaltaan asiassa.
  5. Oikeassa jalassa vuonna `00 leikattu patellaluksaatio ja lumpio sittemmin mennyt kerran sijoiltaan uudestaan. Lumpio kipuilee satunnaisesti, kävellessä suoralla ( jalka ei jaksa kantaa) ja alamäissä. Tietääkö kukaan hyviä polvitukia, jotka ei maksais mansikoita ja auttais pitää lumpion paikoillaan liikettä kumminkaan rajoittelematta?
  6. Mitsut tuntuu turhan pehmeiltä, väsyttää jalkoja. Pitäiskö noi ajaa sisää vai onko tottumiskysymys? Tähä asti parempi ollu lenkkeillä noilla vähemmä vaimennetuilla hiekkatiekiitureilla.
  7. Voi ei Tommone ilkeä kommentointi on kyllä niin sanonko mistä... mutta teinit ei ajattele. Ymmärrän kyllä, että paksut reidet ja muiden tuijottelu saati tommone kommentointi ottaa itsetunnon päälle kovasti eikä aina muista ja osaa näpäyttää osuvasti takasinkaan. Sitä vaa koittaa pitää mielessä sen " tärkeintä on, että LIIKKUU", kun tai jos sitä ylimääräistä pari kiloa reisissä sitten löytyykin, vaikka vähä hävettää..
  8. Tää käsittämätön voimattomuus ilmestyi tännekin. Siis ihan konkreettisesti voimattomat jalat ( vaikea hyppiä päkiöillä, koska jalat ei jaksa nousta). Juoksen mielestäni hyvin vähän enkä urheile siinä välissä kovin rankasti ( palauttava rauhallise kävelyt ja satunnainen pyöräily). Lihaskuntoa koko kropassa pidetään yllä yllä ellei ihan päivittäin niin melkein. Mutta ei auta. Ruoalla ei tunnu olevan vaikutusta.
  9. Ei. Joskus tuli juostua kauempana olevia kävelijöitä ns. kiinni ihan vaan adrenaliineja irrotellakseen. Mun reiteillä harvemmi samaa aikaa ketää juoksee enkä varmaa tykkäis juosta perässä.
  10. Mizuno Wave Riderit laitettu tilaukseen. Asfalttikenkiäki yleensä tarvii, kun se on niin yleinen ympäristö täällä kaupungissa ja etenki pidemmille lenkeille paikallaan.
  11. Melko mielenkiintoinen käsite takille. Paitana minä tuota pitäisin. Mutta niin, sovittamatta en ehkä lähtisi ostamaan, etenkään jos puhutaan kompressio- vaatteista.
  12. Hyvä kunto, juoksemisesta tuleva hyvä fiilis ja tietysti kivan näköinen kroppa :) Lapsena tuli juostua maastoissa enempi vähempi jatkuvasti, aikuisena niitä metiköitä ei enää oo, missä kirmailla samoin.
  13. Juoksee jonku pätkää, sitten pitkällä askeleella kävelyä ja lopuksi ihan hidasta ja rentoa vähän jalkoja venytellen kotiin. Toimii paremmi ku kauhee kirittely.
  14. No mä en kyllä vaa ymmärrä, miks aina ja heti pitää olla joku helkkarinmoine tähtäin suoraa avaruuden lukuihin, että VOI edes tehdä mitää tai miettiä aloittavansa. Mulla ei toimi mikää valmiiks asetettu tähtäin, kuten juoksukoulujen puolikkaat ja kympit. Ne enemminkin syö motivaatiota liikkua, kun tähtäin on jossai ikäänku vähempi ei vaa mitenkää riittäis ikinä. Paremmin on sanottu tosiaan täällä juoksemisen aloittamisesta, että tärkeämpää on ensin, että liikut. Vaikka 100 metriä päivässä, mutta liikut. Ja sitten siitä pienin askelin eteenpäin ja kunnon mukaan vähän enemmän aina lisää.