Jump to content
Juoksufoorumi.fi






Snoerf

Jäsenet
  • Content count

    983
  • Liittyi

  • Last visited

  • Days Won

    25

About Snoerf

  • Syntymäpäivä 13.04.1984

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Asuinpaikka
    Sveitsi

Converted

  • Puolimaraton
    1:49:32 - Nairn, 2007
  • Maraton
    3:51 - Belfast, 2014

Recent Profile Visitors

1 125 profile views
  1. Paluu lähtöruutuun nilkan kanssa. Nuo Tokion ja alkuviikon lenkit oli selvästi liikaa ja nilkka on taas kipeä ihan vaan kävellessäkin eli paluu lepoasentoon. Alkaa kyllä uhkaavasti näyttää siltä, että vietän helmikuun Kanarian reissun polkujen sijaan uima-altaalla.
  2. Ma: Minilenkki Tokion aamussa vielä ennen lentokentälle siirtymistä, n. 4km. Ti: Jalkojen verryttelylenkki taas Sveitsissä 5,8km ja vähän venyttelyä päällä. Nilkkaa vihlaisi pari kertaa kohtuu ikävästi, mutta ehkäpä se tästä vähitellen. Pitää ottaa varmaan vielä kohtuu kevyesti. Huomenna varmaan siis jumppaa ja joogaa. Sveitsin ainoa 100-vuotiaan Suomen kunniaksi sinivalkoisin valaistava monumentti -tässä tapauksessa Mannerheimin muistomerkki- sijaitsee muuten kyseisen vakkarilenkkireitin varrella Lac Lemanin rannalla. Valot oli jo asennettu, mutteivät olleet ainakaan vielä tuohon aikaan alkuillasta päällä. Jos en olisi näin raatona eilisestä matkustamisesta ja ja jetlagista niin kävisin kattomassa ovatko nyt jo syttyneet, mutta jätän suosiolla huomiseen, kun ne varmasti on.
  3. Jep, hiukan epäilin että mitenhän tässä käy noin pitkällä reissulla nilkan kanssa, mutta hyvin se lopulta kesti. Tänään se on hiukan arka ja tuntuu että jotain sillä tuli tehtyä, mutta ei sen pahemmin. Eiköhän tämä tästä taas.
  4. Pe: Hotellin salin hyödynnystä pienellä jalkatreenillä. La: Puhdasta turisteilua bussireissulla Mt. Fujille. Ei urheilua. Su: Aivan huippukiva opastettu juoksukierros ympäri Tokiota aurinkoisessa aamussa. Heitettiin n. 17km setti kevyellä vauhdilla ja välillä pysähdeltiin ihmettelemään temppeleitä ja ties mitä muita nähtävyyksiä. Lopuksi juotiin kaljat oppaiden kanssa. Mainio reissu. Jos kukaan on menossa Tokioon niin suosittelen ehdottomasti: http://www.tokyorunning.jp/
  5. Tiistai meni pitkiksi töissä ja keskiviikon kökötin lentokoneessa Japaniin. Tokiossa tuli tänään tepasteltua aika paljon kaupungilla ja iltapäivällä kävin heittämässä hotellin salilla 30min treenin + kilsan verran juoksua "jogging path"illa, mikä tarkoitti n. 60m pituista parveketta, mitä sai ravata edestakaisin. Kokemushan tuokin.
  6. Täällä alkaa olla nilkka suurin piirtein kondiksessa ja paluuta urheilun pariin suoritettu vähitellen. Nilkka turposi tuon kaatumisen jälkeisinä päivinä lopulta aika paljon ja pieni mustelmakin ilmesty yhteen kohtaan, mutta neljän päivän sohvallamakaamisen jälkeen pystyin jo kävelemään kohtuu normaalisti. Kokonaan suoraksi ojennus ei onnistu vieläkään ja nikka on edelleen kosketusarka kohdasta, joka vääntyi kaikkein pahiten kaatuessa ja missä tuo mustelma oli, mutta muuten lähestulkoon kaikki liikunta onnistuu. Olen joogaillut sen verran mitä nilkka sallii, lauantaina kävin tekemässä pienen salisetin ja äsken kävin heittämässä kevyen 35min katulenkin, saa nähdä mikä on tunne jalassa tässä illan mittaan. Stimmunkia tunnustellessa siis.
  7. Kyllä tuosta eilisestä rytäkästä varmaan ainakin pari viikkoa juoksutelakkaa tuli. Kävely onnistuu hädintuskin ja nilkasssa jatkuva jomotus päällä. Pitää lähettää puolisko tänään apteekkiin hommaamaan kunnon kylmähaude, arnica-geeliä ja ties mitä.
  8. Joo, sori. Siis SJ. Korjasin myös yllä.
  9. Mulla on kokemuksia vain SJ:stä ja isommasta AK Mountain Vestistä, molemmat todella hyviä reppuja. Puolisko on myös juossu SJ:llä tässä viimeisen parin vuoden aikana kaikki kisansa 15-125km matkoilla, eikä muita reppuja enää harkitsekaan. Tuota TO:ta katsellessa tuli ekana mieleen että eihän tuohon mahdu mukaan edes kevyt kuoritakki, minkä itse pakkaan aina mukaan vähänkään pidemmälle lenkille ja aikamoinen maagio saa olla että saisi minkään 50km+ kisan pakolliset varusteet mahtumaan tuohon TO:hon. Eihän tuota SJ:tä ole pakko pakata täyteen joka kerta, mutta kun noilla kahdella mallilla ei ole painoeroa kuin alle 50g niin miksei ottaisi suoraan sitä mallia millä pärjää suoraan pidemmilläkin reissuilla.
  10. La: Polkureissua 59min, kunnes nilkka nyrjähti todella ikävästi kivikkoisella polulla ja jouduin viiden minuutin puhaltelun jälkeen nilkuttamaan kävellen kotiin. Nyt nilkkaa särkee hitosti, mutta ei näytä turvonneelta, joten ehkä se tästä.
  11. Jaaha, aika tunnustaa maailmalle tämän viikon tekemättömyydet: Su: pelkkää loikoilua Ma: joogaa 30 + 15 min Ti + Ke: härväystä - ei urheilua To: Kevyt katutassuttelulenkki n. 30min, minkä jälkeen puoli tuntia joogaa ja venyttelyä. Joutui hiukan tsemppaamaan että pääsi työpäivän jälkeen liikkeelle, mutta kerran kun seisoin ulkona ja otin pari ekaa askelta niin siitähän se taas lähti ja oli ihan kivaa. Huomenna jäänee urheilut taas välistä. Viikonlopulle on luvattu sadetta, mutta toivottavasti vettä ei nyt ihan saavista ainakaan tule että pääsee ulkoilemaan.
  12. Pe: Lepojuttuja. La: 17,5km, 2h 26min, 855m+, 1170m-. Kävin vähän tutkimassa uusia polkuja, mutta varmaan 30% reitistä olikin maantietä. Polkupätkä oli kyllä todella mukavaa juostavaa.
  13. Mulla on Hokien kanssa vähän samaa vaivaa. Jotenkin tuntuvat pyörivän jaloissa liikaa ja vähänkään teknisemmällä polulla osun jotenkin liian helposti tuon paksun pohjan kulmalle niin että koko kenkä ja nilkka menee mukana sivuttain. En ymmärrä, mutta sen takia en Hokilla enää juoksekaan.
  14. To: Lounastunnilla nopea juoksuluikahdus järvenrannassa: 32min, 5,8km. Ihan ok meininki, vaikkakin vähän kevyemmältäkin tuo ois voinu tuntua.
×