Jump to content
Juoksufoorumi.fi


jtv76

Jäsenet
  • Content count

    481
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

354 Excellent

Converted

  • Coopperi
    3265 (2016)
  • 10km
    39.31 (2016)
  • Puolimaraton
    1.28.20 (2016)
  • Maraton
    3.16.30 (2016)

Recent Profile Visitors

673 profile views
  1. ma lepo ti hallissa 14km josta 10km@4.32 kiihtyvänä 4.50-4.12 ke lepo to 9,5km@5.40 pe18,2km@5.33 la 14km josta hallissa 5x1000m p.2min + 5x200m p.1min (3.47-3.59) (35-39) su 28,4km@5.00
  2. ma-la lepo su 15km@ n.6min nämä harjoitus määrät on nopea kirjata. Jos sitä ensi viikolla yrittäis muutaman lenkin lisätä ohjelmiin.
  3. omalla kohdalla ainakin on aika hyvin pätenyt se kaava että puolikas kynnysvauhtia ja maraton kynnysten puolivälissä.
  4. oikeastaan koko talvi on mennyt että treenailussa ei ole ollut minkäänlaista rytmiä ja tullut tehtyä mitä on vaan juolahtanut mieleen, motivaatio tällä hetkellä nolla kisojen suhteen, mutta voihan se olla kuhan tästä kevät etenee ja asfaltti joskus tulee näkyviin se juoksu into taas löytyy.
  5. ma lepo ti 8km josta 2,5x800m ke-su lepo tiistain treeni hallilla piti keskeyttää kun kulku paskaa ja muutenkin väsynyt olo. No keskiviikkona sitten tuli kipeäksi, syy ilmeisesti siinä vaikkakin pitemmän aikaa on ollut jo treenaaminen väsynyttä eikä ole oikein rytmiin päässy. Tällä hetkellä tuntuu että heitän kaikki tavoitteet sivuun ja alan ns. saunalenkki juoksiaks.
  6. ma 9,3km@4.58 ti luistelua 50km@3.12+50min vesijuoksu ke 16,5km@5.28 to 80min hieronta pe12,4km@5.50 la 16,6km josta 8x800m ylämäkeen 4-5%p.500m (2.02-2.12) su 24,2km@5.40
  7. ma lepo ti hallissa 18,3km josta 14km@4.18 ke 18,1km@5.43 to lepo pe lepo la 16,3km@5.03 su 28,2km@5.36
  8. ma 1h kuntosali ti 19km@4.53 ke 16,6km@5.40 to 16,3km josta 12km vauhtileikittelyä, kaikki ylä ja alamäet reippaasti rallatellen 25kpl yht. (100m-1500m vedot) pe lepo la 9,3km@6.04 su 30,3km@5.24
  9. ma-pe lepo la 15,8km@5.05 su 25,1km@5.36 ei ihan suunnitelma mukainen viikko, mutta enempääkään ei kerennyt.
  10. ma lepo ti 17km josta hallissa 10km@4.01 ke 10,8km@5.12 to 13,4km@5.40 pe lepo la aamu 1h pipolätkää ilta 26km@5.34 su aamu 1h15min pipolätkää ilta 13,5km@4.53
  11. joo ulkona juostiin. Lähdin itseä kovempien ukkojen mukaan juoksemaan että minulle vauhti oli vähän reippaampi, mutta hyvin tuo tuli kiihtyvänä loppuun asti. Hallihan on taas ollu viikonloput varattuna koko alkuvuoden ja ilmeisesti jatkossakin.
  12. ma lepo ti 17,8km josta hallissa 6x2km p.90sek@4.18@4.15@4.14@4.11@4.08@3.51 ke 16,9km@5.16 to lepo pe 17,6km@5.24 la 5,7km+45min kuntosali su 32,3km@5.01
  13. ma lepo ti 13,6km@5.50 ke lepo to lepo pe 18,1km@5.08 la lepo su 31km@5.36 että taas tämmönen, enempää ei kerenny vaikka ois halunnu
  14. harmi kun jäi väliin tuo treeni, näytti mielenkiintoselle kun katsoin ennakkoon mitä ois ollu luvassa. Täytynee käydä viimestään ensi viikolla tekemässä joku päivä.
  15. ma lepo ti 18,2km josta hallissa 10km@4.02 ke lepo to 19,6km@5.10 pe 15,6km@5.36 la lepo su 27,2km@5.33 pari lyhyttä lenkkiä jäi viikolla tekemättä mutta muuten ihan ok viikko.
×