Jump to content
Juoksufoorumi.fi






jtv76

Jäsenet
  • Content count

    463
  • Liittyi

  • Last visited

Converted

  • Coopperi
    3265 (2016)
  • 10km
    39.31 (2016)
  • Puolimaraton
    1.28.20 (2016)
  • Maraton
    3.16.30 (2016)

Recent Profile Visitors

583 profile views
  1. maanantai 9,1km@5.24 tiistai 17km josta 6x1km p.2min hölkkä+7x200m p.1min hölkkä 3.45, 3.45, 3.43, 3.45, 3.42, 3.42 37-40sek keskiviikko lepo torstai 14,8km josta 3x10min@4.10@4.11@4.10 perjantai lepo lauantai 20,4km@5.16 sunnuntai lepo
  2. tiistai 7,2km@5.45 keskiviikko 1h15min kuntosali torstai 13km josta 3x2km@4.06, 4.01, 3.59 perjantai lepo lauantai 10,7km josta lopussa 5km vauhtileikittelyä sunnuntai 23,1km@6.07
  3. juu, vauhtijuoksut käyn hallissa juoksemassa sikäli kun halli on auki.viikoloppuisin varsinkin hallissa on aika paljon varauksia
  4. kaksi viikkoa löysäilty, viikkoihin mahtui kolme kevyttä lenkkiä ja kolme kertaa kuntosali. Nyt ois sitten tarkoitus taas palata treenien pariin ja aloittaa lyhyt nopeus voittoinen jakso. tänään 13km josta 2x(1km, 800m, 600m, 400m, 200m) p.90sek/4min 1. 3.57, 2.58, 2.08, 1.20, 36 2. 3.53, 2.57, 2.07, 1.20, 36 tonnit tuli noin 10sek. liian kovasti muuten ihan suunnitellusti. Ennen tykkäsin tästä treenistä nyt ei voi sanoa että nautin, mutta tästä se lähtee.
  5. Sankariainesta

    joo, olin juoksemassa forssassa tänä vuonna maran ja varalahti oli reitin varrella kannustamassa juoksioita. Miehen kyllä erottaa.
  6. Sankariainesta

    näkemän perusteella on kuiteskin aika pitkä kaveri kyseessä että paino ei sinänsä kovin korkea ole, mutta kova aika oli miten oli.
  7. palautuminen on jo hyvässä vauhdissa. Jaloissa ei ole enää mitään kipuja juoksusta. Pari viikkoa olis tarkoitus vetää kevyemmin ja sitten pieni nopeus jakso joka olisi tarkoitus päättää joko kympin tai puolikkaan kisaan itsenäisyyspäivänä. Jos keli on silloin surkea sitten juoksen omatoimi kympin hallissa. tänään 1h15min kuntosali
  8. aika Vantaalla 3.07.30. Juoksu oli alkuun 8km vaikeaa, pakottamalla sai vauhdin pysymään hyvänä. Siitä sitten 34km asti mentiin vaihtelevalla vauhdilla 4.14-4.29 vauhdilla sitten jostain syystä tuli ihmeellisiä notkahduksi km vauhdeissa, kahta kilometriä peräkkäin ei ollut huonoja mutta vauhdit vaihteli 4.25-4.40 välillä. Lopun notkahduksilla hävisi ajassa noin minuutin mutta tyytyväinen pitää olla juoksuun. Ennätys parani 9min ja tästä sai taas uskoa tähän touhuun.
  9. maanantai lepo tiistai 8,6km josta 2km@4.24 s.153 keskiviikko lepo torstai 7,1km josta 2km@4.29 s.154 nyt ois sitten kaikki treeni tehty ja odotellaan lauantai starttia. Tänään kalibroitiin vauhti 3.10 alitusta varten. Ainut mikä nyt mietityttää on keli, ei ole meinaan ikinä tullu juostua maraa alle 15 asteen lämmössä että ei oikein osaa päättää missä varustuksessa sitä lähtis liikkeelle.
  10. maanantai 7,1km@5.46 s.124 tiistai 14,1km josta 3x3km@4.25@4.22@4.18 keskiviikko lepo torstai 1h kuntosali perjantai 12,1km@5.00 s.136 lauantai lepo sunnuntai 15,7km@5.40 s.131
  11. vaikka enkka tulikin niin pieni pettymys siitä jäi. Jaloissa ei ole lainkaan tuntemusta että kisa juoksu olisi takana mutta kun henki ei kulkenut niin siinäpä tulos. Pari sekunttia tais jäädä 39min alituksesta.
  12. keskiviikko 16,6km@5.24 s.136 torstai 12,5km josta 8km@4.25 s.154 perjantai lepo lauantai 7,4km@5.30 s.130 sunnuntai 13,4km josta 10km@3.54 s.173
  13. 11,1 km josta 2x2km@3.52 ja 3.53 p.1km sunnuntaina olisi tarkoitus käydä testaamassa vauhtia pieksänmäellä kympillä ja sitten reilun kahden viikon päästä mara Vantaalla. Tarkoitus olisi lähteä hakemaan otsikon mukaiset vauhdit.
  14. maanantai 11km@5.40 s.133 tiistai 12,4km josta hallissa 3x5x400m p.1/3min 1. sarja 1.33-1.30 2. 1.29-1.26 3. 1.27-1.16 keskiviikko 7,7km@5.21 s.135 torstai 21km josta 17km@4.23 s.162 perjantai lepo lauantai 11,3km@5.16 s.139 sunnuntai 30,5km josta 20km@5.33 s.133+10km@4.22 s.161
  15. Treenikenkä DS trainerien tilalle

    kyllä täytyy sanoa että asicsilla on mennyt laatu pahasti alaspäin viimeiseen 3-4 vuoteen. Itse olen kanta astuja mutta askel jatkuu voimakkaasti varpaille ja siksi kengät kuluu kärjestä. Tässä kolme asicsin mallia. Vasen noosa11 120km juostu kärjestä jo pinta kulunut. Keskellä ds20 450km juostu. Oikealla ds19 yli 1000km juostu. Elikkäs vois sanoa että kun on alettu kenkien painoa karsimaan niin on myös vaikuttanut myös kenkien kestoon. Harmi vaan kun asicsien mallit muuten sopisivat jalkaan hyvin.
×